עסקה ראשונה מאז הרכישה על ידי אדוונטק: NessPRO איטליה תספק תוכנות בהיקף 5 מיליון ש' לבנק

במסגרת העסקה, תספק NessPRO איטליה מערכת חיסכון בעלויות הדפסה שפותחה על ידי חברת פרטון הישראלית ● החברה צופה הזמנה בסדר גודל דומה מאותו הבנק גם בשנה הבאה ● מאיר זורע, מנהל הפעילות באיטליה: "בצענו במהירות רה-ארגון של החברה ואנו כבר רואים פרי מהפעילות החדשה"

NessPRO איטליה, חברה בת של אדוונטק טכנולוגיות – המפיצה תוכנות ישראליות ובינלאומיות לחברות וארגונים, חתמה על עסקה בהיקף של יותר מ-5 מליון שקלים עם אחד הבנקים הגדולים באיטליה, להתקנת מערכת חיסכון בעלויות הדפסה.

המוצר, שפותח על ידי חברת פרטון הישראלית,  נועד לאפשר חיסכון של כ-25% בעלות הטונרים של הבנק על ידי הפעלת אלגוריתם המצמצם את מספר הנקודות המודפסות בכל דף מבלי לפגוע באיכות ההדפסה. NessPRO איטליה צופה הזמנה בסדר גודל דומה מאותו הבנק גם בשנה הבאה.

מאיר זורע, מנהל הפעילות באיטליה, מסר כי זו העסקה המשמעותית הראשונה שביצעה NessPRO איטליה לאחר רכישתה על ידי אדוונטק מנס טכנולוגיות. "בצענו במהירות רה-ארגון של החברה ואנו כבר רואים פרי מהפעילות החדשה. החברה מצויה בקשר אינטנסיבי עם כ-12 מהבנקים המובילים באיטליה למימוש המערכת ותוכנות נוספות בסניפים השונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים