תוכן שיווקי

QlikView ישראל חתמה על הסכם הפצה עם חברת Nprinting

06/07/2011 15:23

מאת ניר אברון, מנהל מרקום, QlikView ישראל

חברת אס.פי. דאטה (QlikView ישראל) מקבוצת חילן טק, הנציגה הבלעדית בישראל של המותג QlikView, חתמה לאחרונה על הסכם הפצה עם חברת Nprinting האיטלקית.

QlikView
הוא פתרון BI מוביל מגמה, שהוגדר ע"י גרטנר כפתרון מוביל לשנת 2010. ל-QlikView ישראל מעל 400 פרוייקטים מוצלחים בישראל, בגופים מכל המגזרים במשק הישראלי.

"היום ה-QlikView מהווה כלי אסטרטגי בהרבה ארגונים, בו נמצא המידע הניהולי. זיהינו במספר לא מבוטל של ארגונים, צורך בהפצת מידע לגורמים מחוץ לארגון או גורמים בתוך הארגון שאין להם גישה ל-QlikView". מספר יוגב פלד, מנכ"ל משותף ב-QlikView ישראל.

"ארגונים רבים לא ששים לחשוף מידע לגורמים מחוץ לארגון. לפעמים זה נובע מבעיות אבטחת מידע, לפעמים בעיות תשתית וכו'. אותו הדבר בתוך הארגונים. לא כולם תמיד חשופים למידע הארגוני, מסיבות שונות ומשונות. חיפשנו מוצר, שיוכל לייצא את המידע האיכותי שב-QlikView ל-Excel או PDF, כך שלקוחות נוספים יוכלו לצפות במידע."

NprintingNprinting יודע להתחבר לאובייקטים של QlikView בעזרת ממשק מיוחד, ויודע להפיץ את המידע מתוך ה-QlikView גם אם הדו"חות עצמם לא קיימים. Nprinting יודע לחולל דו"חות חדשים על סמך המידע והניתוחים הקיימים כבר ב-QlikView.

יוגב פלד: "בשונה מפתרונות אחרים שיש בשוק, Nprinting מתחבר ל-QlikView ומאפשר לארגון להשתמש בחכמה שכבר הושקעה ב-QlikView, אין צורך לעשות דברים פעמיים וניתן לשקף את הניתוחים החכמים שכבר נעשו ב-QlikView בדו"חות שניתן לעצב בקלות ולהפיץ למי שצריך לראות את המידע, מעבר לזה יודע ה-Nprinting להשתמש במנוע של ה-QlikView לצורך סינון ועיצוב המידע והשילוב הזה נותן לארגונים את הפלטפורמה אולי המובילה היום בתחום ה BI ".

Nprinting יודע להתחבר למערכות ארגוניות כמו שרתי דואר או לכל מאגר נתונים ארגוני המכיל פרטים אודות נמענים בארגון, ומחוצה לו, ולהפיץ את המידע לרשומות תפוצה מסודרות, ובתזמון שנקבע מראש.

ל-Nprinting יכולים להיות כמה שימושים מעניינים, לדוגמא:

•    ארגון שמתעסק בהפצה או קמעונאות, יוכל לשלוח ללקוחות שלו מידע חודשי על דפוסי הקנייה שלהם, או כסף שחסכו בעקבות מבצעים של הרשת, בהם השתתפו. כשמדובר באלפי לקוחות, לא מעשי לתת לכמות כזו של אנשים גישה לשרת המכיל מידע רגיש.
•    חברת ביטוח שלה מאות סוכנים, המעוניינת להעביר מידע ממוקד לסוכנים, אבל לא מעוניינת לאפשר להם גישה ישירה לשרתי החברה, תוכל להפיץ להם דו"חות תקופתיים עם מידע לגבי הביצועים שלהם, ופעילות לקוחותיהם.
•    עיצוב דו"חות פיננסיים מאוחדים תקופתיים לפי פורמט קבוע מראש, או דו"חות מסכמים של החברה ע"פ פורמט שמבקשת ההנהלה.

כל אלה יכולים להתקבל באופן אוטומטי, ללא השקעת שעות אדם בעיצוב דו"חות פעם בתקופה, ובכך לחסוך סכומים ניכרים של כסף לחברה.

חברת Nprinting היא חברה איטלקית שהוקמה ע"י יועצים שמתמחים ב-BI, ומייצרת סידרה של מוצרים משלימים ל-QlikView.
מיד לאחר חתימת הסכם ההפצה עם Nprinting, הביעו עשרות ארגונים, לקוחות קיימים של QlikView, עניין רב במוצר.

אתר QlikView
אתר Nprinting

אירועים קרובים