סלקום השיקה שירותי מייל בענן ללקוחות העסקיים

בין היתר יכללו השירותים מייל ארגוני לעסקים וסנכרון המידע בין המחשב המשרדי, המחשב הביתי והטלפון הסלולרי ● השירות מבוסס על שרת אקסצ'יינג' של מיקרוסופט, ומיועד ללקוחות עסקיים שיש בבעלותם עד כ-50 מנויים בארגון ● יוני סבג, סמנכ"ל השיווק בסלקום: השקת השירות - עקב דרישת הלקוחות

סלקום הודיעה היום (ד') על השקת פתרון חדש, שיאפשר שירות של מייל ארגוני לעסקים ללא צורך ברכישת חומרה או תחזוקה. שירותי הענן של החברה יכללו בין היתר סנכרון המידע בין המחשב המשרדי, המחשב הביתי והטלפון הסלולרי. החברה תספק שירות ותמיכה מלאה ללקוחות, וגם התאמת הפתרון ללקוחות בלקברי (Blackberry).

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק בסלקום, ציין, כי "השקת השירות הגיעה עקב דרישת לקוחותינו העסקיים לתמיכה בשירותי מייל בענן, הכוללים גם סנכרון מלא לסמארטפונים. עד כה, חברות שרכשו שירותי מייל בענן לא קיבלו תמיכה בנושא, והצורך התעורר עם התפתחות שירותים אלה".

השירות מבוסס על שרת אקסצ'יינג' (Exchange) של מיקרוסופט (Microsoft), ומיועד ללקוחות עסקיים שיש בבעלותם עד כ-50 מנויים בארגון. כמו כן מתאים השירות ללקוחות ללא שרת ארגוני ו/או לקוחות העומדים בפני שדרוג או החלפת שרת, כגון חברות סטארט-אפ שאינן מעוניינות בהשקעה כספית גבוהה בתשתיות בשלבים הראשונים של פעילותן. לפי סלקום, השירות מספק חוויית משתמש של גישה נוחה לדואר האלקטרוני וסנכרון מלא בין המחשב לנייד. הפתרון החדש כולל גם הגנה של אנטי-וירוס ואנטי-ספאם ואפשרות להרחיב את תיבות הדואר.

השירות מספק יתרון גם ללקוחות בלקברי: עד היום, לקוח שהיה מעוניין להשתמש בשירותי בלקברי למייל ארגוני נדרש לרכוש שרת. שירותי המייל בענן מאפשרים כעת פתרון של מייל ארגוני ללא רכישת שרת.

השירות אינו כולל התחייבות, ועלותו 49 ש"ח לתיבה, כולל חיבור לסמארטפון (ללא מע"מ). שירותי מייל בענן לבלקברי ניתנים ללא תוספת עלות ללקוחות הרוכשים את פתרון הבלקברי העסקי.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דני

    אני מתקן , זה שרות דמוי אופיס 365, עדיין ברמת hosted.

  2. דני

    גב נחמה אלמוג, תכירי "אופיס 365" נעים מאוד. איך את כותבת כתבה פרסומית ל"מוצר של סלקום" בלי להזכיר כי בעצם מדובר על המוצר של מיקרוסופט שהושק בינלאומית לא מכבר. כולל התמיכה , כנראה בחינם , בשירות הבלקרברי הארגוני, הרי השרות זמין ללקוחות כל החברות, כולל כל למה שציינת, אז אם זו פרסומת לסלקום, אנא צייני זאת בראשית, אם זו כתבה טכנולוגית, אז אנא הזכירי את המוצר ככלותו וצייני כי הוא זמין לכולם.

  3. יוסי

    השתגעתם?? במחיר כזה?? עדיף עשרות מונים את GOOGLE APPS!

אירועים קרובים