גיא רחמים, נט-אפ: "הווירטואליזציה מקלה באופן משמעותי על יישום BCP"

"המודעות לחשיבות ההמשכיות עסקית מצויה במקום גבוה, אולם המימוש של תכניות אלה לא תמיד עולה בקנה אחד עם המודעות, כי לעיתים ארגונים אינם רוצים להשקיע במשאבים בתחום", אמר גיא רחמים, מנהל טכנולוגי אזורי בנט-אפ ישראל ● למרות זאת, ציין, "אנו מבחינים ביותר השקעה ב-BCP מאשר בעבר"

"הווירטואליזציה היא אחד מכמה זרזים שהביאו לגידול ביישום BCP, תכניות להמשכיות עסקית. היא מאפשרת ליישם תכנית שכזו בצורה קלה ובהשקעה סבירה", אמר גיא רחמים, מנהל טכנולוגי אזורי בנט-אפ (NetApp) ישראל, ברב שיח שנערך לקראת כנס BCP המתקיים מחר (ה').

לדברי רחמים, "המודעות לחשיבות ההמשכיות עסקית מצויה במקום גבוה, אולם המימוש של תכניות אלה לא תמיד עולה בקנה אחד עם המודעות, כי לעיתים ארגונים אינם רוצים להשקיע במשאבים בתחום". למרות זאת, אמר רחמים, "אנו מבחינים ביותר השקעה ב-BCP מאשר בעבר".

מגמה נוספת בה מבחינים אנשי נט-אפ בארץ, אמר רחמים, היא המעבר של מימוש תכניות המשכיות עסקית מארגוני אנטרפרייז לארגוני SMB. "בקרב ארגוני אנטרפרייז התכניות מיושמות ומושרשות", אמר רחמים, "כיום אנו מבחינים ביותר ויותר ארגונים קטנים ובינוניים אשר מתחילים להפנים את חשיבות התחום ומתחילים ליישם תכניות שכאלה. זו כבר לא רק שאלה של זמינות המידע, אלא רצון בהמשכיות עסקית במובנה הרחב".

לדבריו, המטרה של נט-אפ היא להוות את הבסיס עבור תשתיות האיחסון האחודות בארגונים. החידושים הטכנולוגיים, לרבות סטנדרטיזציה, קונסולידציה, וירטואליזציה ומיטוב, מאפשרים לשנות את התפיסה הקיימת, הסביר. "הדבר מצריך חשיבה שונה, הן תקציבית, הן בהיתכנות של פרויקטים והן באופן ובמשך זמן ההגעה לשוק".

לנט-אפ, אמר רחמים, "יש את היכולת לספק ארכיטקטורה סטנדרטית לתשתית אחודה, מרובת פרוטוקולים, עם וירטואליזציה לעולם האיחסון, יכולות הגנה שחזור וגיבוי על המידע, יכולות ביצוע איחסון בשכבות תוך תעדוף המידע המאוחסן. היכולות הללו מביאות להפחתת עלויות התחזוקה של התשתיות".

"יש לנו מגוון רחב של פתרונות בעולם ה-BCP, החל מלקוח ארגוני הרוצה פתרונות פשוטים וקלים עד פתרונות מלאים של שכפול סינכרוני, עם שיתוף של כל פתרונות הווירטואליזציה הקיימים בשוק – של VMware, מיקרוסופט (Microsoft) וסיטריקס (Citrix)".

הוא סיכם בציינו, כי "הצפי לפעילות שלנו בתחום להמשך 2011 הוא להמשיך ולמכור פתרונות, בעיקר פתרונות מובנים, הכוללים וירטואליזציה, עם מוכנות ל-BCP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים