Open Storage מצטרפת למערך השותפים של EMC בישראל

החברה תפיץ בארץ את פתרונות EMC בתחומי האיחסון, הגיבוי, השחזור וההתאוששות מאסון ● אופן סטורג' השלימה בשיתוף עם EMC את תהליך הכשרת צוות המכירות וצוות ה-Pre-Sale של החברה לשיווק ויישום פתרונות הענקית

EMC הודיעה הבוקר (ה'), כי חתמה על הסכם הפצה עם חברת אופן סטורג' ישראל (OpenStorage).

במסגרת ההסכם תצטרף אופן סטורג' למערך שותפי תוכנית Velocity של EMC וכשותף עסקי של פתרונות EMC בתחומי האיחסון, הגיבוי, השחזור וההתאוששות מאסון (BRS). החברה תציע ללקוחותיה את המוצרים והפתרונות מבית EMC שהושקו באחרונה, לרבות EMC VNXe – מערכות המיועדות לעסקים קטנים ובינוניים, EMC VNX – מערכות מאוחדות לשוק ארגוני הביניים, EMC Symmetrix VMAX – פתרונות עבור מערכות ה-high-end של החברה, ומערכות לארכוב, שחזור וגיבוי מבוססי דיסק דטה דומיין (Data Domain).

אופן סטורג' השלימה, בשיתוף עם EMC, את תהליך הכשרת צוות המכירות וצוות ה-Pre-Sale של החברה לשיווק ויישום פתרונות הענקית. מוביל הצוות יהיה אמיר שוורץ, סמנכ"ל מכירות באופן סטורג'.

שוורץ אמר, כי "חתימת ההסכם עם EMC הנה מהלך אסטרטגי המרחיב את סל הפתרונות וההיצע שלנו עם המוצרים של EMC".

ליאור פוני, מנהל מכירות ושותפים עסקיים ב-EMC ישראל, אמר, כי "EMC פועלת להרחבת רשת השותפים העסקיים שלה ברחבי העולם, וכמובן – בישראל. זאת, מתוך אמונה שתהליך הבחירה בשותף העסקי הנכון ושילובו במערך המכירות של מגוון הפתרונות שמציעה כיום EMC בתחום ניהול הידע הינו בעל ערך מוסף רב לכל הגורמים המעורבים בתהליך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים