פרויקט ראשון למיזם ההיי-טק הערבי של One1 ומשפחת זועבי: פיתוח גרסת 3G בתחום ה-ERP בהיקף 1.5 מיליון ש'

הגרסה הראשונה של הפרויקט מתוכננת להסתיים ברבעון הראשון של 2012 ● שי אוזון, מנכ"ל One1: "מדובר ביעד של מדינת ישראל לשלב את כל מגזרי האוכלוסייה בתעשיית ההיי-טק הישראלית ובהגדלת היקף המועסקים מקרב המגזר הערבי בתעשייה הישראלית"

חברת פיתוח התוכנה NCS, שהוקמה ביוני השנה בנצרת על ידי קבוצת One1 ואיש העסקים חאתם זועבי, הכריזה הבוקר (ה') על פרויקט התוכנה הראשון שלה: פיתוח גרסת 3G בתחום ה-ERP. הגרסה הראשונה של הפרויקט, שהיקפו הכספי מוערך ב-1.5 מיליון שקלים, מתוכננת להסתיים ברבעון הראשון של 2012.

NCS הינה חברת פיתוח המבוססת על כוח אדם מהמגזר הערבי. את הפרויקט יבצעו 15 עובדי החברה, שתהליך הגיוס שלהם הושלם בימים אלה. החברה עוסקת במתן שירותי פיתוח במודל Near Shore, ומתבססת על הפוטנציאל הטמון במגזר הערבי, שמתאפיין בבוגרי מוסדות אקדמאיים רבים מתחומי המחשב שאינם מצליחים להשתלב בשוק העבודה.

שי אוזון, מנכ"ל One1 מסר, כי NCS גייסה את עובדיה לאחר תהליכי מיון קפדניים – אישיים ומקצועיים, מקרב בוגרי הטכניון ואוניברסיטאות חיפה. "הדרכת העובדים תימשך כחודש ימים ותועבר במרכז הדרכה בנצרת על ידי מומחי One1ERP. חניכים אשר יעמדו בהצלחה בדרישות הקורס, ישתלבו בצוות הפיתוח של הפרויקט. מעבר לצד המקצועי וליתרונות הצפויים בעלויות הפיתוח, מדובר ביעד של מדינת ישראל לשלב את כל מגזרי האוכלוסייה בתעשיית ההיי-טק הישראלית ובהגדלת היקף המועסקים מקרב המגזר הערבי בתעשייה הישראלית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. בומבה

    תבדקו שאין את באג יום הנכבה או את פיצ'ר יום הנכסה.

אירועים קרובים