אינטל שחררה שני כלים גרפיים חדשים בקוד פתוח

אחד הכלים מיועד עבור המעוניינים לעבוד או לשחק בסביבות וירטואליות שניתנות לשינוי ● הוא משתמש בארכיטקטורה שפיתחה מעבדת אינטל, ש-"מפרקת" את הסביבה הווירטואלית למרכיבים בודדים ● הכלי השני מהווה אוסף של ליבות לביצוע "מעקב קרניים" למעוניינים ליצור גרפיקה תלת-ממדית מציאותית תוך שימוש בערכות הפקודות החדשות שכוללים מעבדי הדור הנוכחי של אינטל

אינטל (Intel) שחררה השבוע שני כלי תוכנה חדשים שאמורים לעזור למתכנתים ולמשתמשים שמטרתם לנצל טוב יותר את היכולות הגרפיות המתקדמות של שבבי התצוגה הכלולים במעבדים החדשים שהחברה מציעה.

אחד הכלים, Scalable Virtual Environments (להורדה – לחצו כאן), מיועד עבור המעוניינים לעבוד או לשחק בסביבות וירטואליות שניתנות לשינוי. מדובר בכלי שמשתמש בארכיטקטורה שפיתחה מעבדת אינטל, שמכונה Distributed Scene Graph. היא "מפרקת" את הסביבה הווירטואלית למרכיבים בודדים. בעזרת מודל שמדמה טכנולוגיית ענן, יכולים יישומים לספק באמצעותה מתחמים גדולים יותר עבור משתמשים סופיים ולהגדיל באופן משמעותי את מספר המשתמשים שיכולים לשהות בסביבה הווירטואלית בו זמנית.

הכלי השני ששחררה אינטל נקרא Embree (להורדה – לחצו כאן) והוא מהווה, למעשה, אוסף של ליבות לביצוע "מעקב קרניים" (Ray Tracing) למעוניינים ליצור גרפיקה תלת-ממדית מציאותית תוך שימוש בערכות הפקודות החדשות שכוללים מעבדי הדור הנוכחי של אינטל.

שני הכלים משוחררים כקוד פתוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים