אומניטק ביצעה פרויקט וירטואלציה מבוסס VMware במכבידנט; ההיקף: יותר מ-2.5 מיליון שקלים

הפרויקט כלל הרחבת מערך השרתים של מכבידנט לסביבה של חוות שרתים וירטואלית, כמו גם שדרוג ועדכון טכנולוגי של מערכות ההפעלה וציוד התקשורת והאיחסון ● במסגרת זו הוטמעו שרתים ומערך גיבוי מבית יבמ ומערכות איחסון ו-DRP מביתEMC

אומניטק ביצעה פרויקט וירטואליזציה מבוסס VMware ברשת מרפאות השיניים מכבידנט. היקפו הכספי נאמד ביותר מ-2.5 מיליון שקלים.

הפרויקט כלל הרחבת מערך השרתים של מכבידנט לסביבה של חוות שרתים וירטואלית, כמו גם שדרוג ועדכון טכנולוגי של מערכות ההפעלה וציוד התקשורת והאיחסון. במסגרת זו הוטמעו שרתים ומערך גיבוי מבית יבמ (IBM) ומערכות איחסון ו-DRP מבית EMC.

השדרוג נועד להתאים את התשתיות של מכבידנט לצרכי הארגון הנוכחיים ולאפשר יכולת גידול והרחבה, בהתאם לגידול העתידי של הארגון. בנוסף, מכבידנט שואפת לשפר באמצעותו את הביצועים ולהגביר את היציבות והאמינות של מערך התשתיות, וכן לחזק את היכולת לתמוך בהרחבת סל השירותים ולשפר את איכות השירות ללקוחות הרשת.

לדברי איתי זימן, מנמ"ר מכבידנט, "הפרויקט יוצא דופן בהיקפו, שכן מעטים הארגונים שמונים יותר מ-1,800 עובדים ומבצעים פרויקט בסדר גודל שכזה, שכלל את הוצאת כלל מערך ה- IT למיקור-חוץ מוחלט, כולל חוות השרתים, שיושבת באומניטק. אין לי ספק שמדובר בתחום שיתפוס תאוצה בעתיד הקרוב ויותר ארגונים גדולים יאמצו את הכיוון של העברת מערך ה-IT לתשתית וירטואלית – פלטפורמה שעד כה מיושמת בעיקר בקרב ארגוני SMB".

זימן הוסיף, כי בימים אלה נמצאת מכבידנט בעיצומו של תהליך הטמעת רשומה רפואית בחברה וכי החלפת מערך המיחשוב ושדרוגו הינם צעדים ראשוניים והכרחיים בתהליך. כך גם הבטחת יכולות הגיבוי וההמשכיות העסקית של הארגון באמצעות מערכת ה-DRP שהוטמעה במסגרת הפרויקט, אמר.

לדברי אריאל אברג'ל, סמנכ"ל מכירות באומניטק, "פתרון הווירטואליזציה מבית VMware שאומניטק התקינה משלב הטמעה קלה ומהירה יחד עם החזר השקעה מהיר. אנחנו מזהים אימוץ הולך וגובר של טכנולוגיית הווירטואליזציה בקרב ארגונים ועסקים בישראל בהתאם לצרכיהם העסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים