תוכן שיווקי

פרדסיה פרויקטים זכתה בפרויקט לשדרוג מערכות התוכנה של דטה קאר ישראל; ההיקף: מאות אלפי שקלים

11/07/2011 14:15

חברת פיתוח התוכנה פרדסיה פרויקטים, זכתה בפרויקט לשדרוג מערכות התוכנה של חברת דטה קאר ישראל, בהיקף של מאות אלפי שקלים. במסגרת הפרויקט, תספק פרדסיה שידרוג של מערכות התוכנה של דטה קאר לגרסת דלפי XE החדשנית.

על פי פרדסיה, מאז רכישתה של דלפי על ידי חברת Embarcadero, חברות רבות מעדיפות שדרוג מערכות דלפי הקיימות לרשותן, וזונחות את רעיון החלפת המערכות במערכות הנכתבות מחדש. ע"י כך חוסכות אותן חברות מעל ל-70% מעלות הפרויקט ובנוסף לכך נהנות מחיסכון בזמן, עלויות הכשרה, ובתהליכי ייצוב המערכת.

לדברי מנכ"ל חברת דטה קאר, איתן אביזוב: "חברת דטה קאר הינה אחת החברות המובילות בשוק הישראלי המספקות מערכות לניהול משרדי שמאי רכב. כחברה מובילה בתחומה, עלינו לוודא כי פנינו תמיד לעבר העתיד מבחינה טכנולוגית ומבחינה תחרותית, ועל כן כאשר שקלנו את נושא השדרוג לקחנו בחשבון מספר אספקטים חשובים. בטוחני כי אילו היינו בוחרים בכתיבה מחדש של המערכות היינו נגררים להוצאות עצומות לאחר שנות אדם רבות של פיתוח שהושקעו במערכות הקיימות. פרדסיה מסייעת לנו בשדרוג המערכות ובכך אנחנו גם חוסכים בעלויות בצורה משמעותית וגם צועדים קדימה לעבר העתיד".

לדברי מנכ"ל חברת פרדסיה, אוזנה יובל, "אנו נתקלים יותר ויותר בחברות בעלות מוצרים שפותחו בעשור האחרון, ואף בזה שלפניו ואשר עומדות בפני הדילמה האם לשדרג את אותן מערכות או לכתוב אותן מחדש בטכנולוגיות אחרות. חברת Embarcadero פשוט עושה פלאים עם היכולות של דלפי בגרסאות האחרונות. דלפי לא רק שלא נמצאת בפיגור אחרי טכנולוגיות אחרות הקיימות כיום, אלא נמצאת בכמה צעדים קדימה במגוון של אספקטים טכניים אשר עושים למפתחים חיים קלים תוך חיסכון עלויות משמעותי למקבלי ההחלטות. בדלפי הפיתוח פשוט יותר, קל ומהיר. מאז שהתחיל המשבר הכלכלי בארה"ב אנו עדים ליותר ויותר חברות שזונחות את הרעיון של החלפת התוכנה הקיימת, ומסתכלות בצורה מפוכחת על שידרוג המערכות הקיימות תוך ניצול היתרונות הבולטים שבגרסאות החדשות של דלפי. החיסכון בדרך זו הוא כפול, משולש ואף מרובע".

דטה קאר ישראל הינה בית תוכנה המתמחה בפתרונות תביעות ביטוח למאות לקוחות בישראל ובעולם. החברה הוקמה בשנת 1992 והינה זכיינית של חברת Audotex חברת הבת השוויצרית של Solera. במסגרת שירותיה מספקת דטה קאר מערכות לניהול משרד שמאי, ניהול תהליכי עבודה בתביעות רכב בחברות ביטוח וליסינג (עוד). חברת פרדסייה פרויקטים בע"מ מספקת שירותי פיתוח, תחזוקה ושדרוג מערכות תוכנה אשר פותחו בשפת דלפי.

אירועים קרובים