חוקרים במעבדות יבמ ישראל זכו בפרסי הצטיינות יוקרתיים

יואב כץ, איתי יגר ושדי קופטי, ממעבדת המחקר של יבמ בחיפה, קיבלו את פרס IBM Corporate Award בזכות עבודתם על טכנולוגיית X-Gen לאימות תכנון של רכיבים ומערכות ● שני חוקרים נוספים ממעבדת המחקר של יבמ בחיפה זכו בפרסים עבור תרומתם לפיתוח כלים ומתודולוגיות שמאפשרים שיתוף ומעבר נתונים בין טכנולוגיות ומערכות בעולם הרפואה ● רז ירושלמי, המתמחה בפיתוח של כלי רשיונל, במעבדת התוכנה של יבמ בישראל, זכה בפרס "הטוב ביותר ביבמ" ● מאיר ניסנסון, מנכ"ל יבמ ישראל: "אנו מדינה קטנה, אך לעבודת המעבדות של יבמ בארץ יש אימפקט גדול"

חוקרים במעבדות המחקר של יבמ (IBM) בישראל זכו בפרסי הערכה של יבמ העולמית על הישגים טכנולוגיים ומדעיים יוצאי דופן. יואב כץ, איתי יגר ושדי קופטי, ממעבדת המחקר של יבמ בחיפה, קיבלו את פרס IBM Corporate Award בזכות עבודתם על טכנולוגיית X-Gen לאימות תכנון של רכיבים ומערכות.

שני חוקרים נוספים ממעבדת המחקר של יבמ בחיפה, חיים נלקן ובועז כרמלי, זכו בפרסים עבור תרומתם לפיתוח כלים ומתודולוגיות שמאפשרים שיתוף ומעבר נתונים בין טכנולוגיות ומערכות בעולם הרפואה. העבודה המשותפת שלהם, שזכתה לפרס יבמ להישגים טכנולוגיים – OTAA (ר"ת IBM Major Outstanding Technical Achievement Award), מילאה מקום חשוב בתהליך הסטנדרטיזציה ובניית השיטות המאפשרות לציוד רפואי, אנשי צוות רפואי, בתי חולים ומוסדות אחרים לשתף ביניהם מידע ונתונים.

רז ירושלמי, המתמחה בפיתוח של כלי רשיונל (Rational) במעבדת התוכנה של יבמ בישראל, זכה בפרס "הטוב ביותר ביבמ" (Best of IBM). התואר הזה הוענק לו בזכות תרומתו לעסקי יבמ בתחום הרכב, באמצעות פיתוח טכנולוגיות תוכנה ייחודיות המשמשות כיום בשירותם של יצרני רכב דוגמת ב.מ.וו, וולבו ואחרים.

חוקרים נוספים במעבדות בישראל זכו בפרסים ואותות הוקרה בזכות תרומתם בתחומים דוגמת רשתות חברתיות, מיחשוב ענן, טכנולוגיות חיפוש, מיחשוב אנליטי בתהליכי ייצור מוליכים למחצה, טכנולוגיות אחסון, אימות תכנון, אבטחה, ואופטימיזציה עסקית.

איתי יגר סיפר, כי חלקו בעבודה על טכנולוגיית X-Gen החל עוד בשלב הרעיון הראשוני – במקביל להולדת בנו. "העבודה בפרוייקט וליווי תהליך ההתבגרות של הטכנולוגיה דמו לטיפול בילד: תחילה אתה חושב שהוא מדהים בעוד אחרים אינם מכירים במיוחדות שלו. אחר כך הוא עושה צעדים ראשונים והופך משמעותי יותר לסביבה שלו. הכל מחייב עבודה קשה סביב השעון – והכל מצדיק את עצמו בסופו של דבר".

"אנו מדינה קטנה, אך לעבודת המעבדות של יבמ בארץ יש אימפקט גדול", ציין מאיר ניסנסון, מנכ"ל יבמ ישראל, בעת הענקת הפרסים לחוקרים בטקס שנערך במעבדת המחקר של יבמ בחיפה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים