גוגל משיקה אתר חדש בעברית לעידוד המודעות של ילדים והורים לגלישה בטוחה ברשת

האתר יושק במסגרת כנס משותף שעורכות גוגל ועמותת אשנ"ב, בהפקת אנשים ומחשבים ● הוא משלב בתוכו טיפים מעשיים לגלישה בטוחה וכן תמיכה בנושא לילדים, נוער, הורים ומחנכים ● בנוסף, יש בו כלים של גוגל, שמטרתם לאפשר מצב גלישה מותאם לגולשים הצעירים, לסנן תכנים שאינם נמצאים כהולמים ולדווח עליהם ● לקראת הכנס ערכה גוגל סקר שהראה ש-71% מההורים לא מודעים לפעילות של ילדיהם ברשת

גוגל (Google) ישראל תשיק הבוקר (ג') אתר בעברית שעוסק בקידום ועידוד מודעות לגלישה בטוחה והקניית כישורי בטיחות ברשת. לקראת ההשקה, קיים מכון המחקר שילוב סקר בנושא מודעות לגלישה בטוחה בקרב ילדים ומעורבות הורית. על פי הממצאים, 71% מההורים כלל אינם מודעים לפעולות השונות שילדיהם עושים ברשת

האתר מושק במסגרת מיזם Family Center שמריצה גוגל במדינות שונות, במטרה לסייע להורים וילדים לגלוש בצורה בטוחה באינטרנט. הגרסה העברית של האתר היא פרי יוזמה משותפת של גוגל ישראל עם עמותת אשנ"ב, איגוד האינטרנט הישראלי, המועצה הלאומית לשלום הילד, המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח) והקרן לקידום מקצועי של הסתדרות המורים.

האתר משלב בתוכו טיפים מעשיים מטעם השותפים השונים וכן תמיכה לגלישה בטוחה לילדים, בני נוער, הורים ומחנכים. בנוסף, מציג האתר כלים של גוגל, בהם "החיפוש הבטוח של גוגל" ו-"מצב הבטיחות ביו-טיוב (YouTube)", שמטרתם לאפשר מצב גלישה מותאם לגולשים הצעירים ולסנן תכנים שאינם נמצאים כהולמים. כמו כן, הוא כולל כלים לדיווח על תכנים שכאלה. באתר ישולבו, בין היתר, תכני וידיאו, מערכי שיעור ייעודיים וטיפים מהורים.

השקת האתר תיעשה במסגרת כנס משותף שעורכים הבוקר גוגל ועמותת אשנ"ב בנושא "קיץ בטוח באינטרנט". לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הוזמנו כ-200 משתתפים, ביניהם ברוך הינוך, יושב ראש אשנ"ב, הורים, מחנכים, אנשי טכנולוגיה ובני נוער. בין היתר, ישתתפו בו הח"כים זבולון אורלב ואנסטסיה מיכאלי, סקוט רובין, מנהל התקשורת האזורית של גוגל, כוכבת הטלוויזיה מיכל דליות (סופר נני) ואשת התקשורת מרב מיכאלי. במסגרת הכנס תציג עמותת אשנ"ב את "סרגל המצוקה" שפותח על ידי מתנדבי הארגון בשיתוף עם תלמידי התיכון האזורי בגבעת ברנר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים