גרופון מבצעת פרויקט להטמעת מערכת ה-ERP של NetSuite; ההיקף: מאות אלפי דולרים בשנה

החברה הטמיעה את המערכת בחמש מדינות ותטמיע אותה בקרוב ב-26 נוספות, בהן ישראל ● NetSuite הינה מערכת מבוססת ענן שלא דורשת תשתית מקומית או כזו המסופקת על ידי הלקוח ● מהחברה נמסר, כי היא ניתנת לפריסה בקלות לשווקים חדשים בתוך זמן קצר, עונה לצרכים של רב לאומיות וריבוי חברות של ארגונים גלובליים, ויכולה לאפשר לעסקים התאמה להבדלי מטבעות

חברת גרופון (Groupon) הטמיעה את מערכת NetSuite בחמש מדינות – ותטמיע אותה בקרוב ב-26 מדינות נוספות, כולל ישראל. סכום העסקה לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בתעשייה מעריכים אותו במאות אלפי דולרים בשנה.

השלב הראשון של הטמעת המערכת בגרופון בוצע בתוך שישה שבועות בלבד. השלב השני צפוי להסתיים בתוך שלושה חודשים, תוך החלפת מאות גיליונות אלקטרוניים עם מערכת ERP יחידה במיחשוב ענן. זאת, על מנת להשיג קונסולידציה פיננסית גלובלית וניהול בזמן אמת, כמו גם לתמוך בניהול רב מטבעי, תאימות למיסוי מקומי, דיווח וניתוח.

NetSuite הינה מערכת מבוססת ענן שלא דורשת תשתית מקומית או כזו המסופקת על ידי הלקוח. מהחברה נמסר, כי המערכת ניתנת לפריסה בקלות לשווקים חדשים בתוך זמן קצר, של שלושה שבועות בלבד, במקום שישה חודשים או יותר הנדרשים באופן טיפוסי למרבית הפתרונות המותקנים באתר הלקוח. כמו כן, NetSuite עונה לצרכים של רב לאומיות וריבוי חברות של ארגונים גלובליים, ויכולה לאפשר לעסקים התאמה להבדלי מטבעות, מיסוי וציות לחוקים המקומיים, עם קונסולידציה עסקית ו-roll-up אזוריים וגלובליים. הפתרון מספק בזמן אמת שקיפות גלובלית של כל ההיבטים של העסק ברחבי העולם, יוצר ניהול אחיד ותואם ברחבי הארגון, מקומית וגלובלית.

בין הלקוחות שמשתמשים ב-NetSuite ניתן למנות חברות מהתעשייה, בהן סימנס (Siemens), סיטריקס (Citrix) ו-CA.

דוד אלוש, מנהל פעילות NetSuite בישראל, אמר שעם NetSuite יכולה גרופון להריץ תהליכים עסקיים מרכזיים בשווקים הבינלאומיים של אוסטרליה, ניו זילנד, תאילנד, דרום קוריאה והולנד, והיא משיקה במהירות את יתר המדינות ברשת הגלובלית הרחבה של גרופון. עד סוף השנה מצפה גרופון להשלים את הטמעת המערכת ב-46 מדינות ברחבי העולם.

לדבריו, "גרופון הבינה שתוכנת ERP מסורתית, מטרום עידן הווב, עלולה להאט את פעילותה. היא הייתה זקוקה ליישום מהיר וגמיש כמו המודל העסקי שלה, ודרישה זאת הובילה אותה אל NetSuite".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רפי אלחיאני

    אלוש : יגעת ומצאת תאמין . . עוד הוכחה נוספת שתוכנת נטסוויט הינה תוכנת ה ERP בענן המובילה בעולם.

אירועים קרובים