הג'וב החדש של אורן דרור במיקרוסופט: דירקטור בכיר ומנהל ערוץ מפעילים באזור MEA

דרור יעבוד בארגון החדש אותו הקימה מיקרוסופט, Commercial Channels Group, שירכז את פעילות כל מוצריה הצרכניים בגישה לשוק, יחד עם מפעילי התקשורת בעולם ● החטיבה של דרור תנהל את כל המפעילים המשווקים את מבחר מוצרי מיקרוסופט - מהענן הפרטי והציבורי דרך מכשירי סלולר ועד קונסולות xbox ושידורי טלוויזיית IP

כשבועיים לאחר שפורסם לראשונה באנשים ומחשבים על קידומו של אורן דרור לתפקיד בכיר במיקרוסופט (Microsoft) העולמית, נחשפים היום (ג') הפרטים המלאים אודות המשרה. כך, נודע לאנשים ומחשבים, כי דרור מונה לדירקטור בכיר ולמנהל ערוץ מפעילים (שירותי תקשורת) באזור MEA (המזרח התיכון ואפריקה) בארגון החדש אותו הקימה מיקרוסופט, שירכז את פעילות כל מוצריה הצרכניים בגישה לשוק, יחד עם מפעילי התקשורת בעולם. במסגרת הארגון החדש, CCG (ר"ת Commercial Channels Group), תנהל החטיבה של דרור את כל המפעילים המשווקים את מבחר מוצרי מיקרוסופט – מהענן הפרטי והציבורי דרך מכשירי סלולר ועד קונסולות xbox ושידורי טלוויזיית IP. דרור ינהל את הטריטוריה המשתרעת מדרום אפריקה ועד טורקיה ממשרדו שברעננה, והצוות שלו יכלול מנהלים הפועלים ממדינות שונות באזור ובאירופה.

המשרה החדשה מהווה קידום מהיר למי שהחל את דרכו במיקרוסופט ישראל לפני שמונה שנים בלבד כמנהל מכירות למגזר הטלקום. בתוך שנתיים מונה דרור למנהל חטיבת שותפי המיחשוב הארגוני, EPG, והשיג שיאי גידול שנתיים. במשך שש השנים בהן ניהל את החטיבה, הכנסותיה צמחו ביותר מפי שתיים וחצי. הישג נוסף לדרור הוא שמתוך הצוות שניהל, התקדמו לא פחות מחמישה מנהלים לתפקידי מנהלי אגפים.

אורן דרור הגיע למיקרוסופט לאחר ששימש כסמנכ"ל מוצרים במלם-תים, לה מכר את הסטארט-אפ שלו שנתיים לפני כן. הוא סיים לימודי מזרח אסיה באוניברסיטה העברית וגם זכה למלגה מ-ממשלת יפן, שם עבד שנתיים בחברות יפניות גדולות. את אורן דרור מחליף, כפי שפורסם, עופר רחום – מנהל אגף ה-SMB, שעבד לפני כן באגף ה-EPG.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים