אורקל השיקה את גרסה 19 ל-CRM On Demand שלה

הגרסה החדשה כוללת יכולות הרחבה לענן ואפשרויות ניידות, בהן גם אפשרות לגישה של לקוחות ושותפים למידע הכלול בקבצי ניהול קשרי הלקוחות באמצעות טאבלטים, סמארטפונים והאאוטלוק של מיקרוסופט ● אנטוני ליי, סגן נשיא בכיר בחטיבת ה-CRM של אורקל: "גרסה 19 של Oracle CRM On Demand מציעה גיוון רחב וקלות שימוש, יוצרת חסכון דרמטי בזמן עבור נציגי מכירות והזדמנויות להכנסות חדשות עבור ארגונים באופן כללי"

אורקל (Oracle) השיקה היום (ג') את גרסה 19 של Oracle CRM On Demand, הכוללת יכולות הרחבה לענן ואפשרויות ניידות, בהן גם אפשרות לגישה של לקוחות ושותפים למידע הכלול בקבצי ניהול קשרי הלקוחות באמצעות טאבלטים, סמארטפונים כגון ה-iPhone והבלקברי והאאוטלוק של מיקרוסופט (Microsoft).

על פי אורקל, בעזרת ממשק המשתמש החדש של אאוטלוק מבית מיקרוסופט, ניתן יהיה לגשת לכל המידע הנדרש דרך יישום מוכר, באופן מקוון או לא מקוון.

בנוסף אומרים באורקל, כי ההרחבה החדשה לענן מציעה קוד CRM עם הרחבות בצד הלקוח, וכך זוכים הלקוחות לפלטפורמה ליצירת התאמות אישיות עשירות ורבות עוצמה.

"תשעה חודשים בלבד עברו מאז שחרור המהדורה העיקרית האחרונה של Oracle CRM On Demand ואורקל שוב מציגה את מובילותה בחידושים בתעשייה, בכך שהיא מספקת באופן קבוע תמורה חדשה לנציגי מכירות ולוחות הזמנים המהירים שלהם", ציין אנטוני ליי, סגן נשיא בכיר בחטיבת ה-CRM של אורקל.

לדברי ליי, "גרסה 19 של Oracle CRM On Demand מציעה גיוון רחב וקלות שימוש, יוצרת חסכון דרמטי בזמן עבור נציגי מכירות והזדמנויות להכנסות חדשות עבור ארגונים באופן כללי. אורקל מחויבת לספק תמורה עסקית ללא תחרות, וזה בא לידי ביטוי, באופן ברור, ביכולות הניידות והענן החדשות הזמינות עתה ב- Oracle CRM On Demand ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים