ServiceWise יישמה מערכת CRM של Salesforce בחברת Clarizen; ההיקף: 100 אלף שקלים

בחלקו הראשון של הפרויקט, שארך 10 ימים, ביצעו אנשי ServiceWise הגירה מלאה של כל הנתונים והתהליכים ממערכת ה-CRM הקודמת של Clarizen אל סביבת Salesforce.com ● בשלב השני יושמו כלים המספקים מענה לנראות מרבית של סך פעילות הלקוחות הקיימים ולקוחות פוטנציאליים

חברת ServiceWise יישומים עסקיים יישמה מערכת CRM של Saelsforce.com, שהיא משמשת כנציגתה בישראל, בחברת Clarizen. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ב-100 אלף שקלים.

היישום התבצע בשני שלבים. בחלקו הראשון, שארך 10 ימים, ביצעו אנשי ServiceWise הגירה מלאה של כל הנתונים והתהליכים ממערכת ה-CRM הקודמת של Clarizen אל סביבת Salesforce.com. ההגירה בוצעה ללא השבתה או הפרעה למהלכים העסקיים השוטפים של החברה.

בשלב השני הועמקה ההטמעה ויושמו כלים המספקים מענה לנראות מרבית של סך פעילות הלקוחות הקיימים ולקוחות פוטנציאליים. כלים אלה נועדו לייעול עבודת צוותי המכירות ושימור הלקוחות, הכנת דו"חות ולוחות מחוונים. אלה האחרונים מספקים מידע עסקי מקיף וכולל לצוות ההנהלה של Clarizen.

חברת Clarizen מפתחת מערכת מקוונת לניהול פרויקטים הנמכרת במודל SaaS ללקוחות ברחבי העולם. כבעלת פריסה גלובלית, נזקקה החברה לפתרון גמיש לסביבת ניהול המכירות והלקוחות שיחבר בין תהליכי השיווק, המכירה, שימור הלקוחות והתמיכה. הצורך של החברה היה, בין השאר, לאפשר חיבור בין מערכת ה-CRM לשרתי התוכנה שלה, על מנת שיתאפשרו הצגה וניתוח נתוני שימוש אקטואליים של לקוחות במערכת עצמה.

גיא שני, ה-COO של Clarizen, אמר ש-"בחנו מספר חלופות ומצאנו שהמערכת של Salesforce.com תואמת את צרכי החברה באופן מיטבי. היקף ואיכות המידע במערכת ה-CRM של Salesforce.com מאפשרת לנו כיום לקבל החלטות אסטרטגיות וטקטיות ברמת ההנהלה והצוותים כאחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים