סאפ מבקשת לבטל את פסק הדין שמחייב אותה לשלם לאורקל פיצויים בסך 1.3 מיליארד דולרים

לטענת החברה, הפיצויים שנפסקו נגדה, לאחר שאנשי חברה בת שלה הורידו מיליוני קבצים של אורקל שלא כדין, מוגזמים ● סאפ ביקשה מבית המשפט לאמץ שיטת חישוב שעל פיה עשוי סכום הפיצויים לנוע בטווח של 28 מיליון דולרים עד 408.7 מיליון דולרים

אורקל (Oracle) וסאפ (SAP) לא ניהלו שום מגעים לפשרה מאז שבית המשפט פסק בנובמבר האחרון, כי על סאפ לשלם לאורקל פיצויים בסכום של 1.3 מיליארד דולרים – כך דיווח לבית המשפט הפרקליט של אורקל.

חבר מושבעים מבית המשפט של צפון קליפורניה קבע את הפיצויים לאחר שאנשי TomorrowNow, חברה בת של סאפ, הורידו מיליוני קבצים של אורקל שלא כדין.

פרקליטי סאפ ביקשו מבית המשפט להפחית את סכום הפיצויים או לבטל כליל את פסק הדין ולהורות על קיום משפט חדש. אורקל טענה, לעומת זאת, פסק הדין מוצדק. בדיון שנערך אתמול (ד') בבית המשפט המחוזי באוקלנד שבקליפורניה אמרה השופטת פיליס המילטון שלא החליטה עדיין אם להיעתר לבקשה של סאפ ושאלה את פרקליטי הצדדים אם יש סיכוי שיגיעו ביניהם לפשרה.

פרקליט הנתבעת אמר, כי החברה מוכנה לגישור, אך ג'פרי הווארד, פרקליט אורקל ציין שלא התקבלה שום פנייה בנושא מסאפ. "אנחנו תמיד מוכנים לשמוע, אך לא היו שום דיונים בנושא מאז שניתן פסק הדין", אמר הווארד.

המשפט שנערך בשנה שעברה משך תשומת לב רבה בעמק הסיליקון. בין השאר העידו בו מנכ"ל אורקל, לארי אליסון, שטען שפרקליטי סאפ "זורקים סתם מספרים באוויר", ונשיאת אורקל, צפרא כץ. המנכ"ל המשותף של סאפ, ביל מק'דרמוט, התנצל בעדותו במשפט בפני אורקל על האירועים שקרו ב-TomorrowNow. לעומתם, מנכ"ל סאפ דאז ומנכ"ל HP כיום, ליאו אפותקר, התחמק מלהעיד במשפט.

סאפ הודתה בעבירות אך טענה, כי סכום הפיצויים צריך לעמוד על 40 מיליון דולרים לכל היותר. בדיון שנערך אתמול ביקשה החברה מבית המשפט לאמץ שיטת חישוב שעל פיה עשוי סכום הפיצויים לנוע בטווח של 28 מיליון דולרים עד 408.7 מיליון דולרים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    למה לבטל? לדעתי הפיצויים נמוכים מידי. יש לחייבם לפרק את החברה שלהם וכפועל יוצא את המוצר המגעיל שהם משווקים. חבר טוב אמר לי SAP = SORROW AND PAIN

אירועים קרובים