חדש בישראל: שירות סמסונג VOD תלת-מימד בחינם

השירות החדש מאפשר צפייה בתכנים בתלת-מימד דרך יישום ה-Explore 3D, שהתקנתו מתבצעת ללא תשלום דרך חנות היישומים לטלוויזיות, ה-Samsung Apps ● השקת שירות ה-VOD בתלת-המימד נועד להציע למשתמשים תוכני תלת-מימד אשר זמינים כרגע באמצעות בלו-ריי בלבד, והחברה מבטיחה כי עד סוף שנת 2011, יהיו זמינים יותר מ-70 סרטי תלת-מימד בחינם באמצעות יישום ה-Explore 3D.

חברת סמסונג (Samsung) משיקה בישראל שירות VOD תלת-מימד בחינם, באמצעות ממשק ה-Smart TV. תוכני ה-VOD החינמיים בתלת-מימד כוללים 20 סרטי תלת-מימד, בהם קלאסיקות לילדים, סרטים דוקומנטריים, קדימונים וקליפים מוסיקליים.

השירות החדש מאפשר צפייה בתכנים בתלת-מימד דרך יישום ה-Explore 3D, שהתקנתו מתבצעת ללא תשלום דרך חנות היישומים לטלוויזיות, ה-Samsung Apps. שירות ה-Explore 3D יהיה זמין גם בטלוויזיות משנת 2010 מסדרה C.

השקת שירות ה-VOD בתלת-המימד נועד להציע למשתמשים תוכני תלת-מימד אשר זמינים כרגע באמצעות בלו-ריי בלבד, והחברה מבטיחה כי עד סוף שנת 2011, יהיו זמינים יותר מ-70 סרטי תלת-מימד בחינם באמצעות יישום ה-Explore 3D.

לדברי עופר עלמני, מנהל הפיתוח העסקי בסמסונג ישראל, "סמסונג מובילה את שוק טלוויזיות תלת-המימד מאז השקתן בשנה שעברה. השקת שירות ה-VOD בתלת-מימד עונה על מחויבותה של סמסונג לטפח שוק זה ולהאיץ גדילתו. אנו נמשיך לפתח את ה-Smart TV ולהעשיר את תוכני התלת-מימד ב-VOD, במטרה לספק לצרכנים את אפשרויות הצפייה הטובות ביותר".

באחרונה החלה סמסונג לשווק בארץ ובעולם את טלוויזיות ה-Smart TV, המציעות ממשק חכם המאפשר שידור של תכנים ישירות מהאינטרנט או מכל אמצעי אחסון מקוון, נייח או נייד המחובר לרשת הביתית, על גבי מסך הטלוויזיה. בנוסף, יישום הטלוויזיה החברתית (Social TV) מאפשר לשוחח בזמן אמת עם חברים ומשפחה תוך צפייה בתוכן הטלוויזיה, במגוון רשתות חברתיות, כגון פייסבוק (Facebook).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים