בקרוב בגוגל: Photovine – שירות חדש לשיתוף תמונות

למרות שגוגל לא פרסמה עדיין פרטים על השירות, נראה כי הוא מציע העלאת תמונות שצולמו בטלפונים בדומה לדיווחים בטוויטר ● מי שיירשם ל-Photovine של אדם כלשהו - יוכל לראות את "דיווחי" התמונות שלו ברגע שהן עולות לאתר ● בסרטון הפרומו המוצג בדף הבית נראים אנשים המצלמים תמונות במכשירי iPhone, מה שמרמז שהשירות יהיה יישום ל-iPhone, למרות שכרגע אין יישום כזה בחנות של אפל

נראה כי גוגל (Google) תשיק שירות חדש של רשת חברתית לשיתוף תמונות, בשם Photovine. בחודש שעבר רשמה גוגל את המילה Photovine כסימן מסחרי שלה, ובימים האחרונים הפך גם דף הבית לזמין ברשת.

למרות שגוגל לא פרסמה עדיין פרטים על השירות, נראה כי זהו שירות שמציע העלאת תמונות שצולמו בטלפונים בדומה לדיווחים בטוויטר (Twitter). לכאורה, מי שיירשם ל-Photovine של אדם כלשהו – יוכל לראות את "דיווחי" התמונות שלו ברגע שהן עולות לאתר. השירות עדיין לא מוצע לציבור. דף הבית של השירות מציע כרגע רק אפשרות רישום, או צפייה בסרטון פרומו.

בתגובה לשאלות של גורמי מדיה שונים, הגיבה גוגל: "Photovine הוא שירות לשיתוף תמונות שיצרו כמה חבר'ה ב-Slide" (חברה למדיה חברתית שגוגל רכשה לפני כשנה). בדף הבית רומזת גוגל לשירות: "זוהי דרך משעשעת ללמוד יותר על חברים, לפגוש אנשים חדשים ולחלוק את העולם עם אחרים".

בסרטון הפרומו המוצג בדף הבית נראים אנשים המצלמים תמונות במכשירי iPhone, מה שמרמז שהשירות יהיה יישום ל-iPhone (למרות שכרגע אין יישום כזה בחנות של אפל), וקרוב לוודאי שהיישום יהיה זמין גם לטלפונים הפועלים עם אנדרואיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים