תוכן שיווקי

אנקור, מקבוצת חילן טק, יישמה פיתרון מתקדם של וירטואליזציה והפצת תוכנה בחברת אופיר טורס

פיתרון הוירטואליזציה של VMware בשילוב עם פיתרון האחסון של NetApp ושרתים מתקדמים של מיקרוסופט בגרסת 2010, אפשרו לאופיר טורס לשפר את ביצועי המערכת תוך חיסכון ניכר בעלויות והגדלת השרידות והזמינות העסקית

14/07/2011 14:27

כחברה הרואה בטכנולוגיה אמצעי מהותי לפעילותה העסקית, חיפשה אופיר טורס אחר דרכים לשדרוג מערך החומרה המיושן שלה, מתוך מטרה לספק מענה לדרישות האפליקטיביות החדשות, להגדלת הביצועים, לשיפור רמת השרידות והגדלת הזמינות העסקית.

יוני וקסמן, מנהל מערכות המידע באופיר טורס, מסביר כי: "התיישנות מערך השרתים החלה להוות נטל על כתפי הארגון הן בהיבטי תחזוקה שוטפת, הן בהיבט של גיבוי ושחזור והן בהיבט הביצועים. ריבוי האפליקציות והגידול האינטנסיבי בכמות המידע הנצבר, יצר מצב של האטת ביצועי המערכת ורמת סיכון גבוהה לקריסה. זאת, ללא יכולת לאחזר את הנתונים באופן מיידי וללא אפשרות להחזיר מיידית את השרתים לפעילות".

לאחר שבחנו מספר פתרונות וספקים בשוק, החליטו באופיר טורס לבחור בחברת אנקור כמובילת הפרויקט ולקבל את הצעתה המקצועית להעברת עשרות השרתים הפיזיים לתשתית וירטואלית המבוססת VMware ברמת הפלטפורמה ושרתי NetApp ברמת החומרה ופתרונות הגיבוי והשחזור.

"הודות ליישום פיתרון האחסון והוירטואליזציה פתרנו את בעיית התיישנות השרתים, אפשרנו את הגדלת הביצועים ושיפרנו משמעותית את השרידות והזמינות העסקית", אומר וקסמן. "בנוסף, הפתרון מייצר חיסכון בהשקעות חומרה למהלך 4 עד 5 השנים הקרובות, הודות ליכולת להמשיך ולהקים שרתים וירטואליים חדשים על גבי השרתים החדשים. כמו כן, הוא מהווה פיתרון ירוק – עם חיסכון בסעיף הוצאות החשמל והמיזוג הודות להקטנה משמעותית במספר השרתים הפיזיים".

לדברי וקסמן, "הבחירה באנקור נעשתה הודות לרמת המקצועיות הגבוהה שהפגינו, ויכולתם להציע פיתרון אינטגרטיבי המשלב את הטוב שבכל העולמות. השילוב בין איכות מקצועית ליחס עלות/תועלת טוב, הכריע את הכף לטובת אנקור".

שריג צור, מנכ"ל אנקור מערכות, מסכם ואומר: "הטמעת הפיתרון המשולב באופיר טורס, קידם אותה לרמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר, תוך מענה כולל ושלם לצורך ברציפות והמשכיות עסקית. היכולת להקים שרתים וירטואליים במהירות ובקלות, מספקת לאופיר טורס גמישות תפעולית ומקצרת באופן משמעותי את משך הזמן הנדרש להכנסתן של מערכות עסקיות חדשות. בפרויקט זה הוכיחה אנקור שוב, את יכולתה לשלב בצורה מוצלחת בין הטכנולוגיות המובילות בעולם האחסון והוירטואליזציה, באופן המספק את יחס העלות תועלת הטוב ביותר עבור הלקוח".

אירועים קרובים