רפאל ציטרין, ג'יגמון: "מה שדרוש למנהלי התשתיות הוא נראות של הדטה סנטר"

"על מנהלי התשתיות לדעת מה מצב משאבי המיחשוב ומה הקשרים בין מערכות ה-IT השונות, תוך עמידה בדרישות הרגולציה והלקוחות", אמר ציטרין, מנהל ערוצי שותפים לאזור EMEA בג'יגמון ● לדבריו, "דרישות הביצועים והאבטחה ברשתות ציבוריות ופרטיות הן אתגר עצום לארגונים, שמצריך שימוש בכלים מיוחדים" ● "הבעיה היא שכמות הכלים לפתרון הסוגיה יכולה לעלות על כמות היציאות הזמינות של המתג ואף להשפיע לרעה על ביצועיו", ציין

"הבעיה העיקרית של מנהלי התשתיות ומנהלי חדרי המחשב היא נראות, לדעת מה מצב משאבי המיחשוב ומה הקשרים בין מערכות ה-IT השונות, תוך עמידה בדרישות הרגולציה מחד ודרישות הלקוחות-משתמשים לשירותים השונים מאידך. אנחנו מאפשרים להם לבנות אסטרטגיה של גישה למשאבי המיחשוב עם נראות", כך אמר רפאל ציטרין, מנהל ערוצי שותפים לאזור EMEA בג'יגמון (Gigamon).

ציטרין דיבר בכנס Data Center 2011, שהתקיים ביום ה', בהפקת אנשים ומחשבים, במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. הכנס נערך בהשתתפות מאות מנהלי תשתיות והנחה אותו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי ציטרון, ג'יגמון, שמיוצגת בישראל על ידי מטריקס, מספקת כלים טכנולוגיים לניהול רשתות תקשורת תוך יצירת רשת מיוחדת שמאפשרת גישה מאובטחת ומיטבית לנתונים. "הטכנולוגיה שלנו מספקת לארגונים גישה מאובטחת ונראות משופרת עבור רשתות נתונים מסורתיות ורשתות מבוססות ענן", אמר. "הפתרון שלנו מספק לארגונים ממשק יעיל יותר לחיבור המתגים לכלי הניהול הללו ומסייע בניהול התצורה, על מנת להשיג שליטה טובה יותר ברשתות. ההתקנים הללו מתחברים אל יציאות span של מתגי תקשורת, משכפלים את התעבורה ומזרימים את הנתונים לכלי הניהול או האבטחה שזקוקים לכך". הוא הסביר, כי הפתרון "מבטל את הבעיה של יציאת ה-span או ה-mirror, כך שלמפעילי רשת יש מספר מספק של יציאות שבהן ניתן לחבר כלי ניהול ביצועים".

עוד אמר ציטרין, כי "דרישות הביצועים והאבטחה ברשתות ציבוריות ופרטיות הן אתגר עצום לארגונים, שמצריך שימוש בכלים מיוחדים של ניהול הרשת, איתור חדירות, בקרת ביצועים ועוד. הבעיה במצב זה היא שכמות הכלים לפתרון הסוגיה יכולה לעלות על כמות היציאות הזמינות של המתג ואף להשפיע לרעה על ביצועיו".

זאב שכטר, מנכ"ל מגלקום. צילום: קובי קנטורהוא סיים בציינו, כי "הנושא הפך להיות נחלת הכלל בשנה-שנתיים האחרונות. מנהלי IT הפנימו את חשיבותו ומטמיעים את מוצרינו יותר ויותר".

"הדטה סנטר – מגדל בבל המודרני"

זאב שכטר, מנכ"ל מגלקום, חברה בת של מגל, ציין שהחברה פועלת בתחום מאז 1983 וביצעה הקמות של יותר מ-150 חדרי מחשב בארץ ובעולם.

לדבריו, מערך התשתית והמערכות האלקטרו-מכניות של דטה סנטר ארגוני נדרש לטיפול בארבעה היבטים: מה בונים, שלבים בהקמת הפרויקט, מי הגורם המתאים והרצף התפעולי. "הדטה סנטר הוא מקום קטן יחסית, ויש בו ריכוז של מערכות IT, תקשורת ואחרות", אמר שכטר.

הוא ציין היבטים שונים שנדרש להתייחס אליהם לפני שמתייחסים למערכי התקשורת והמיחשוב: בינוי, ריהוט, מערכות גילוי וכיבוי אש, מערכות ניטור הקירור בדטה סנטר, בקרה ועוד. שכטר אמר, כי השלבים בהכנת הפרויקט כוללים הכנת תוכנית, איתור מקום, תכנון מפורט, ביצוע, תיעוד ושירות.

"דטה סנטר הוא גרסה מודרנית של מגדל בבל ונדרש לעשות בו סדר", סיכם שכטר. "המענה לכך הוא ביצוע הפרויקט על ידי אינטגרטור בעל כלים מקצועיים וכוח אדם מקצועי. בדרך זו מושגת יעילות תפעולית וקיצור לוחות זמנים של עד 50%. האינטגרטור לוקח אחריות כוללת בהקמת הפרויקט ותפעולו, וכך דברים לא נופלים בין הכיסאות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים