דיקומנו תגייס עד סוף השנה 20 עובדים חדשים

דיקומנו הינה חברת תוכנה העוסקת בפיתוח מוצרים משלימים וטכנולוגיות מתקדמות עבור סביבות ERP-SAP ● בחברה מועסקים כיום כ-50 עובדים ● הגיוס מתבצע בימים אלה והעובדים אותם מבקשת דיקומנו לגייס הינם מהנדסים בעלי ניסיון בפיתוח מערכות SAP בארגונים גדולים

חברת דיקומנו הודיעה באחרונה, כי עד סוף השנה תגייס כ-20 עובדים חדשים. בין היתר מחפשת החברה, העוסקת בפיתוח מוצרים משלימים וטכנולוגיות מתקדמות עבור סביבות ERP של סאפ (SAP), מפתחים מומחים בתחומי הסאפ. בחברה מועסקים כיום כ-50 עובדים. הגיוס מתבצע בימים אלה, בהמשך לחתימת הסכמים על מספר פרויקטים גדולים בארגונים במגזרים הביטחוני, התעשייה והעסקי.

החברה זכתה באחרונה במכרז של מינהל הרכש והוכרזה כאחת משלוש החברות המאושרות על ידי צה"ל לאספקת שרותי תוכנה בארבע השנים הבאות. במסגרת ההסכם תספק החברה לצה"ל שירותי ייעוץ ופיתוח במערכות סאפ, פרויקטים הדורשים השמה של עשרות משרות פיתוח בשנה.

בנוסף, חתמה דיקומנו עם כלמוביל על הסכם ארוך טווח לניהול ותחזוק מחלקת הפיתוח באגף מערכות המידע שלה. ההסכם מוערך במיליוני שקלים בשנה. כמו כן, מהחברה נמסר, כי הורחבה פעילות פיתוח המוצרים של החברה באופן משמעותי.

העובדים אותם מבקשת דיקומנו לגייס הינם מהנדסים בעלי ניסיון בפיתוח מערכות סאפ גדולות ומורכבות בחברות גדולות, מימוש של פרויקטים במערכות רגולציה,מהנדסים בעלי ניסיון בפיתוח רכיבים לסביבות ה-Mobile ERP ומערכות תהליכיות מורכבות.

"אין ספק שאנחנו חשים את הגאות של השוק שמביאה את הלקוחות לבחינה והתאמת תהליכי עבודה מתקדמים", אמר גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו. "ארגונים רבים מפנימים את העובדה שפיתוח מהווה את המנוע לכלל התהליכים העסקיים שלהם וככזה, מקצועני פיתוח חיוניים וחשובים ליציבות המערכות. הסביבה התחרותית והצורך בהתייעלות ושיפור מתמידים גורמים לארגונים רבים לבצע פרויקטים במערכות המיחשוב ולהתייעל בדרכים שונות. כתוצאה מכך, אנחנו נדרשים לפרויקטים מעניינים שנועדו לתמוך במהלכים אלה ולסייע לפרויקטים להצליח".

אניטה בורשטיין, מנהלת משאבי האנוש של דיקומנו, אמרה ש-"האתגר שלנו להמשיך ולגייס את מיטב המהנדסים התואמים את צרכי דיקומנו כחברה המשלבת פיתוח מוצרים ומתן שירותיי ייעוץ. אנחנו מגייסים אנשים בעלי השילוב הנכון של השכלה ,מיומנות ומומחיות שיעזרו לנו להשתלב בפרויקטים השונים שלנו".

בשנה האחרונה ביצעה דיקומנו מספר פרויקטי סאפ גדולים, ביניהם פיתוח פרויקט Rollout למערכות הסאפ של חברת עלבד למערכות הקיימות בחברת הטמפונים רוזתם, פרויקט הפרדת תפקידים והרשאות משתמשים במערכת הסאפ בשטראוס, שדרוג כל סביבת הסאפ במי עדן ופיתוח בפרויקט השדרוג בבזק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים