עכשיו זה רשמי: מספר המשתמשים בגוגל פלוס הגיע ל-10 מיליון

לארי פייג', מנכ"ל החברה, אישר בסוף השבוע את ההערכות שנפוצו בשבוע שעבר, שלפיהן הגיעה גוגל פלוס למספר זה לאחר פחות מחודש ● לדבריו, מדובר ב-"הישג עצום", שנובע, בין היתר, מכפתור 1+ - ה-"לייק" של גוגל ● הוא פייג' ציין, כי השירות נמצא עדיין בשלבים של "ניסוי בשטח" וכי השימוש בו מחייב התמודדות עם "מחסומים רבים", אולם גוגל מוסיפה להרחיב את היקף השימוש ברשת החדשה

הפופולריות של גוגל פלוס (+Google), הרשת החברתית החדשה של גוגל (Google), הולכת ועולה: לארי פייג', מנכ"ל החברה, העניק בסוף השבוע אישור רשמי להערכות שנפוצו בשבוע שעבר, שעל פיהן הגיע מספר המשתמשים בה ל-10 מיליון. הוא אמר את הדברים בשיחת ועידה שערך לרגל פרסום דו"חות החברה לרבעון השני של 2011.

פייג' הקדיש את הדקות הראשונות של שיחת הוועידה לרשת החברתית החדשה. "אני נרגש מאוד מהתגובות הנלהבות לגוגל פלוס – רשת חברתית שמעניקה שיתוף כמו בחיים האמיתיים", אמר. הוא ציין שהממשק של הרשת החברתית החדשה ממחיש היטב את הקו הנקי והפשוט של המוצרים שהוא רוצה שהחברה תציע.

גוגל השיקה את גוגל פלוס בחודש שעבר. היא פתחה אותה בפני קומץ משתמשים ואפשרה להם להזמין גם ידידים ובני משפחה. פייג' ציין, כי השירות נמצא עדיין בשלבים של "ניסוי בשטח" וכי השימוש בו מחייב התמודדות עם "מחסומים רבים", אולם גוגל מוסיפה להרחיב את היקף השימוש ברשת החדשה. הוא אמר, כי אבן הדרך של 10 מיליון משתמשים היא "הישג עצום" של הצוות שפיתח את המוצר.

עוד ציין פייג', כי היקף הפעילות ברשת החברתית החדשה רב מאוד וכי מדי יום משותפים ומתקבלים יותר ממיליארד פריטים. אחת הסיבות לכך היא כפתור 1+, שלדברי פייג' מוצג 2.3 מיליארד פעמים מדי יום.

"אנחנו מבקשים להציע מוצרים שכולם משתמשים בהם פעמיים ביום – בדיוק כמו מברשת שיניים", אמר פייג'. "אנחנו משוכנעים שהרשת החברתית החדשה היא מוצר כזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים