האם מיקרוסופט נכנסת לתחום הרשתות החברתיות?

ברחבי הרשת נפוצו בסוף השבוע ידיעות על כך שהחברה חשפה בטעות תמונה של מסך פתיחה של רשת חברתית חדשה המכונה טולאליפ ● המסך מזכיר מאוד בצבעים ובמבנה שלו את מסכי הפתיחה של חלונות פון וחלונות 7 ● "עם טולאליפ אתם יכולים למצוא את מה שאתם צריכים ולשתף את מה שאתם יודעים בקלות רבה יותר מאשר עד כה", נכתב במסך - שכבר הורד מהאוויר

האם בעקבות גוגל (Google) מתכוונת גם מיקרוסופט (Microsoft) לעלות על עגלת הרשתות החברתיות, ולהתחרות אף היא בפייסבוק (Facebook)? ברחבי הרשת נפוצו בסוף השבוע ידיעות על כך שהחברה חשפה בטעות בכתובת Socl.com תמונה של מסך פתיחה של שירות חברתי חדש שמכונה טולאליפ (Tulalip). טולאליפ הוא שמו של שבט אינדיאני שחי באזור רדמונד, מקום מושבה של מיקרוסופט. מסך הפתיחה מזכיר מאוד בצבעים ובמבנה שלו את מסך הפתיחה של מערכות ההפעלה חלונות פון (Windows Phone) וחלונות 7 (Windows 7)

"עם טולאליפ אתם יכולים למצוא את מה שאתם צריכים ולשתף את מה שאתם יודעים בקלות רבה יותר מאשר עד כה", נכתב במסך הפתיחה, שלכאורה הראה שאפשר להתחבר לשירות בעזרת שם המשתמש בפייסבוק או בטוויטר (Twitter).

עם זאת, זמן קצר לאחר מכן נעלמה התמונה וכל מי שמבקר עכשיו בכתובת בה היא נחשפה מוצא את ההודעה הבאה: "תודה שביקרתם, Socl.com הוא פרויקט תכנוני פנימי של קבוצת המחקר של מיקרוסופט שבטעות פורסם לרשת. לא התכוונו, באמת".

החברה לא שיחררה פרטים נוספים מאז המקרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים