תוכן שיווקי

אשר לוי, מנכ"ל CB.I.T: "המומחיות הטכנולוגית והאסטרטגיה המקצועית הקפיצה אותנו לליגה של הגדולים"

17/07/2011 13:34

קבוצת CB.I.T מתמחה באספקת שירותי ייעוץ, יישום, פיתוח תשתית וליווי אסטרטגי של מערכות ERP. כמי שנמנית על הגורמים המובילים בשוק ה-ERP בישראל, מעורבת קבוצת CB.I.T במספר פרויקטים אסטרטגיים בתחום. הקבוצה הראתה סימני ההתאוששות מהמשבר הכלכלי של 2009-2010 כבר מאמצע הרבעון השלישי של שנת 2010, והציגה הישגים מרשימים במחצית השנייה של השנה. תנופת הצמיחה של החברה המשיכה גם ב-2011, והובילה לזכייתה בפרויקטים גדולים, כדוגמת המכרזים של משרד הביטחון, החברה הלאומית לדרכים (לשעבר מע"צ), חברת החשמל, ואחרים.

"ההצלחה העסקית שלנו נובעת מכמה סיבות", אומר אשר לוי, המנכ"ל והבעלים של CB.I.T. "זה מתחיל כמובן בהון האנושי שלנו. ל-CB.I.T יש אנשי מקצוע מעולים שמאפשרים לנו להתמודד בהצלחה עם כל אתגר טכנולוגי ולספק ללקוחות פתרונות אופטימאליים, בחזית הטכנולוגיה", מציין לוי. "בנוסף לכך, קבלנו כמה החלטות אסטרטגיות חדשות והחלטנו להתרחב מעבר להתמחותנו בסביבת SAP ו-ABAP. אנחנו מנהלים מספר תחומי ידע, ובשנה האחרונה הקמנו קבוצות התמחות ופיתוח מקצועיות בטכנולוגיות AS/400 של יבמ, JAVA ו-Microsoft.NET".

במקביל החליטה CB.I.T לחזק את מערך המפיצים של מוצריה ואת שיתופי הפעולה שלה עם חברות האינטגרציה המובילות במשק, כגון: נס טכנולוגיות, מלם-תים, Business & Decision, ו-One1Up, המתמקדת במערכות ERP לסביבת Oracle. "עד תחילת 2011 פיתחנו, שיווקנו והטמענו את הפתרונות שלנו בלעדית. היום אנחנו מספקים את המוצר ואת המומחים והאינטגרטורים אחראים על היישום וההטמעה", אומר לוי. "אם בעבר פנו אלינו כקבלן משנה לפי הצורך, היום האינטגרטורים השונים חוברים אלינו, כשותפים מלאים, כבר בשלב המענה ראשוני של הגשת ההצעות למכרזים. המודל הזה מועיל לנו ולאינטגרטורים, משום שאנחנו מביאים את מומחי ה-SAP הטובים ביותר בתחום, והם חוברים אלינו כדי לספק ללקוח פתרון שלם ואיכותי".

CB.I.Tבמסגרת השינויים האסטרטגיים החליטה CB.I.T למנות את ישי שנידובר למנכ"ל חברת הבת שלה, AGR-e. חברת הבת, המפתחת פתרונות לתחום הניהול הכספי בחברות וארגונים, פתחה את שולחן העבודה הפיננסי Cash4ERP, מוצר הדגל של CB.I.T. "המינוי של ישי ביסס את AGR-e כזרוע המוצרים הפיננסיים של הקבוצה", אומר לוי ומוסיף: "פלטפורמת Cash4ERP, הופכת לפופולארית בקרב מנהלי כספים וגזברים, משום שהיא מאפשרת להם שליטה מלאה בפעילויות הכספיות של הארגון, וצפי מדויק של תזרימי מזומנים שונים, תוך הסתמכות על תרחישים שונים".

הפלטפורמה שמתממשקת אוטומטית (באמצעות אדפטורים קיימים) למערכות ERP ארגוניות, כגון: Oracle Application, SAP ואחרות, אף מהווה גשר בין איי המידע בארגון. באמצעות יכולות אלו יישמה AGR-e את פלטפורמת Cash4ERP, גם בסביבת SAP, וגם בסביבת Oracle, בחברות כמו דלק ואמדוקס.

"המומחיות הטכנולוגית והאסטרטגיה המקצועית הקפיצה אותנו לליגה של הגדולים. בשנה הקרובה נפעל להרחבת נוכחותה של CB.I.T בשוק ה-ERP הישראלי, ולפיתוח פעילותנו בחו"ל, בעיקר בתחום פלטפורמת Cash4ERP", מסכם לוי. "במקביל, נמשיך לפתח מוצרים עצמאית ולשווק מוצרים של יצרנים אחרים, כמו, למשל, תוכנת  BDFIX, המשפרת את הממשק העברי למשתמשי SAP, שלמעשה כבר התחלנו לשווק ללקוחותינו".

אירועים קרובים