תוכן שיווקי

GSECTRA ואנשים ומחשבים מרחיבות את הסכם שיתוף הפעולה במסלולים הבלעדיים CISSP ו-ISO 27001 Lead Auditor: יעניקו iPad2 וחברות בפורום CISO לנרשמים

17/07/2011 13:50

GSECTRA וקבוצת אנשים ומחשבים מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן בנושא המסלולים הבלעדיים בישראל, הנערכים באישור ה-ISC2 ו-ANSI – מכון התקנים האמריקני, להסמכת CISSP ו-ISO 27001 Lead Auditor. השתיים יציעו מכשיר iPad2 לכל נרשם בהרשמה המוקדמת בלבד לכל אחד מהמסלולים, וחברות לחצי שנה מתנה בפורום מנהלי אבטחת המידע היוקרתי CISO מבית אנשים ומחשבים. כל זאת, על מנת שמשתתפי המסלולים יהיו מעודכנים בתכנים העכשוויים ביותר בתחום אבטחת המידע ויוכלו לצבור את נקודות ה-CPE הנדרשות לשימור ההסמכה.

איל וינטרוב, מנכ"ל GSECTRA, אמר כי "GSECTRA מקדמת בברכה מקצועני אבטחת מידע המגיעים מהתחומים השונים על מנת לחוות וליהנות מחוויית ההסמכה הבין לאומית של ISC2 CISSP, וממסלולי ISO 27001 Lead Auditor באישור ANSI".

בין המשתתפים במסלולים הבלעדיים האחרונים של GSECTRA ואנשים ומחשבים ניתן היה למצוא מנהלי אבטחת מידע, מנהלי פיתוח וממוני אבטחת מידע מהחברות המובילות במשק, ובהן DATASEC, בזק בינלאומי, בנק לאומי, 013-נטוויז'ן, גורמי ביטחון ממגזרים שונים, טראסט-נט, החברה המרכזית למשקאות קלים, אבנת, אימפרבה, אלדן, IN4SEC ועוד רבים אחרים.

ערכות הלימוד החדשות של GSECTRA כוללת בתוכן מכשיר iPad2 ובו חומרי לימוד ייחודיים של GSECTRA, דיסק הכולל בתוכו את כל החומרים הנוספים מבחני סימולציה מעודכנים, תיק מהודר וחוברת תרגול הכוללת אלפי שאלות מעודכנות של חומרי ISC ו-ANSI אשר נאספו על ידי צוות המרצים של GSECTRA. פלי הנמר, נשיא ויזם אנשים ומחשבים, העניק למשתתפי המסלול גם את ספר הנמר החדש, "אני בוחר להיות נמר – ספר התובנות גדולות בקטנות".

בין המשתתפים ניתן היה לראות את מנכ"ל דיפנסיה - רפאל איבגי, מנהל אבטחת המידע של ורינט - דיויד לואיס, כוכב ששון - מנהל אבטחת המידע של אלדן, אריה וילנר - אבטחת מידע בנק לאומי, רומן גרקין - החברה למשקאות קלים, מייק בסין - מנכ"ל IN4SEC ועוד רבים אחרים

Gsectraבמסלול מדריכים מרצים המאושרים על ידי ISC2 העולמית וביניהם המרצה המובילה איריס לבארי CISSP, שחר גייגר מאור CISSP, רם פרס CISSP, רפאל איבגי CISSP, יצחק שרון CISSP ועוד מרצים מקצועיים נוספים.

מסלולי CISSP הבלעדיים בשיתוף ISC2 מספר 19 ו-20 בוקר וערב ייפתחו בחודש אוקטובר. במסגרת ההרשמה המוקדמת שתיערך עד ה-19 בספטמבר 2011 יינתן לכל נרשם מכשיר iPad2 מבית iTiger\אנשים ומחשבים, וחברות חצי שנתית בפורום CISO.

מסלולי ISO 27001 Lead Auditor מספר 2 ייפתחו בחודש ספטמבר. במסגרת ההרשמה המוקדמת שתיערך עד ה-14 באוגוסט 2011, יינתן לכל נרשם מכשיר iPad2 מבית iTiger\אנשים ומחשבים, וחברות חצי שנתית בפורום CISO.

לפרטים אנא פנו למוקד ההרשמה בטלפון 03-6443915 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים