כש-HP פגשה את מיקרוסופט

בכנס WPC 2011, כנס השותפים העולמי של מיקרוסופט (Microsoft), שנערך בשבוע שעבר בלוס אנג'לס, השתתפו מספר שיא של 15 אלף איש מ-191 הארצות בהן פועלת ענקית התוכנה ישירות. גם מישראל הגיעה משלחת עם מספר שיא של כ-60 משתתפים, בהם שותפים עסקיים, טכנולוגיים, סטארט-אפים ומנהלי השותפים בסניף המקומי, שליוו אותם.

השותפה הטכנולוגית הגדולה ביותר של מיקרוסופט בעולם היא חברת ה-IT הגדולה בעולם, HP. השותפות בין מיקרוסופט ו-HP מתממשת בין השאר בחזון ה-I2A (ר"ת Infra2Apps), שהוכרז כבר בשנה שעברה וכעת רואים מימוש שלו בעזרת מוצרים משותפים שיצאו לשוק, הכרזות ושירותים בתחומים כגון בסיסי נתונים ומיחשוב ענן.

HP זכתה בפרס שותף השנה בעולם לתחום data platform כתוצאה מהעבודה על פתרונות ה-appliance ל-SQL server. בתצוגה בלטו הדגמות של ה-Appliances המשותפים ל-HP ומיקרוסופט כמו: HP E5000 עבור Exchange ארגוני; Fast Track SQL DWH אפליאנס עבור סביבת ה-DWH הארגונית מבוססת MS SQL . ה-EDW (ר"ת Enterprise DWH) אפליאנס ל-DWH לסביבות סופר גדולות עד פטהבייט של מידע; HP Cloud Foundation for Hyper-V ארכיטקטורה למימוש ענן פרטי מבוסס Hyper-V.

עודד שיחור, ארכיטקט פתרונות I2A ב-HP ישראל, שהשתתף בכנס אומר "לקוחות בישראל מתעניינים במגוון פתרונות ה-Appliance שהוצאנו ביחד לשוק ואף השותפים העסקיים של שתי החברות רוצים להיות מעורבים ולהוביל עסקאות מבוססות Appliances אלה".

HP שותפים טכנולוגיים. במרכז: טלי קמר, מנהלת שותפים טכנולוגיים במיקרוסופט המטפלת גם ב-HP; מימין: יריב שפירא, מנהל שותפים אסטרטגיים של HP, כמו מיקרוסופט וסאפ באזור; עודד שיחור, ארכיטקט פתרונות I2A ב-HP ישראל

עודד שיחור מדגים בעמדת תחנות עבודה HP מבוססת שרתי להב ומפעילות MS RemoteFX

HP אפליינס מותאם אופטימלית לעבודה בסביבת בסיס הנתונים MS SQL Server

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים