מכבי שירותי בריאות שדרגה מערכת לניהול החלטות ומשימות של טופ סולושנס; ההיקף: רבע מיליון ש'

במסגרת הפרויקט, שארך מספר חודשים, שודרגה מערכת מעקב ההחלטות של מכבי מגרסת הג'אווה למערכת ActionBase for Office ● המערכת מאפשרת להגדיר, לבצע ולעקוב אחר תהליכים ארגוניים שבדרך כלל מנוהלים באמצעות תכתובת דואר אלקטרוני, דו"חות אקסל ומסמכים רבים

טופ סולושנס (Top Solutions) מקבוצת טופ גרופ (Top Group) שדרגה והטמיעה את מערכת ActionBase במכבי שירותי בריאות – מערכת שנועדה לניהול ומעקב אחר משימות ותהליכים חוצי ארגון. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך ברבע מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט, שארך מספר חודשים, שודרגה מערכת מעקב ההחלטות של מכבי מגרסת הג'אווה (Java) למערכת ActionBase for Office. השדרוג אמור להקל על מנהלים ועובדים במכבי בניהול תהליכים, מהם חוצי ארגון, כגון מעקב של המחוזות והסניפים אחרי החלטות המתקבלות בהנהלה הראשית ומעקב ביצוע, וכן ניהול תהליכים שמתחילים בשטח ודורשים אישורי הנהלה.

מערכת ActionBase מאפשרת להגדיר, לבצע ולעקוב אחר תהליכים ארגוניים שבדרך כלל מנוהלים באמצעות תכתובת דואר אלקטרוני, דו"חות אקסל (Excel) ומסמכים רבים – מה שגורם לעומס מידע, חוסר יעילות ואי עמידה ברגולציות. המערכת מאפשרת ליזום ולנהל במקום אחד את כל הפעולות הנובעות מתהליכים דינמיים שמתרחשים בארגונים ולייעל את שיתוף המידע בין כל הגורמים המעורבים בתהליך, בארגון ומחוץ לו. היא מספקת למנהלים סטטוס עדכני ושקיפות מלאה של כל שלב בביצוע התהליכים הארגוניים, וכן לקבל החלטות בזמן אמת, כאשר נדרשת התערבות אנושית במהלך העבודה.

חנן קרמר, מנהל מחלקת הנדסת תהליכים ושיטות במכבי שירותי בריאות, אמר ש-"החלטות אסטרטגיות דורשות מעקב אחר ביצוען בשטח. זאת, במקביל לתהליכים שמתחילים ברמה המחוזית ודורשים שיתוף פעולה של ההנהלה ומעקב אחרי קבלת החלטות זריזה, יעילה ומיטבית". לדבריו, "מערכת ActionBase for Office מאפשרת שדרוג מהותי של תהליכי המעקב אחר משימות והחלטות, בין השאר בזכות העבודה מתוך כלי האופיס (Office). העבודה היומיומית במערכת המשודרגת פשוטה יותר ועובדה זו הקלה על הפריסה וההטמעה בכל הארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים