Penguin IT תטמיע את פלטפורמת המייל של VMware בכלל ביטוח; ההיקף: חצי מיליון שקלים

פלטפורמת המייל Zimbra תשרת 7,000 משתמשים, בהם כל סוכני הביטוח של כלל ביטוח ברחבי הארץ ● Penguin IT הייתה אחראית גם על פיתוח פתרון Zimbra לעברית מלאה, כך שיתאים לשוק הישראלי

כלל אחזקות ביטוח, באמצעות חברת הבת כללביט מערכות, העבירה את מערך הדואר האלקטרוני שלה לפלטפורמת המייל Zimbra של חברת VMware. פלטפורמת המייל תשרת 7,000 משתמשים בהם כל סוכני הביטוח של כלל ביטוח ברחבי הארץ. את הפרויקט, כולל מכירת הרישוי לטובת הטמעת הפרויקט והליך הגירת התיבות תבצע חברת Penguin IT, השותף של VMware למוצרי Zimbra בישראל, בשיתוף עם נחום כהן, מנהל לקוחות אנטרפרייז בחברת VMware ישראל. חברת Penguin IT הייתה אחראית גם על פיתוח פתרון Zimbra לעברית מלאה, כך שיתאים לשוק הישראלי. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בכחצי מיליון שקלים.

במסגרת הפיילוט, המסתיים בימים אלו, הותקן שרת Zimbra והוגדרו דומיינים להרצת בדיקות. כמו כן, הוגדרו רמות שירות עבור סוכני הביטוח של כלל, המשתמשים במערכת. בנוסף נבנה ממשק של Zimbra לפורטל ארגוני של סוכני כלל, אליו ניתן להיכנס בלחיצת כפתור וללא צורך בשימוש נוסף בשם משתמש וסיסמא.

לדברי חיים אינגר, ראש תחום תשתיות, תפעול וטכנולוגיות בכללביט מערכות, "אני מאמין כי המעבר ל-VMware Zimbra ישפר את הבשלות העסקית של הארגון ויוביל לייעול ולשיפור של מערך הדואר האלקטרוני לטובת המשתמשים וכן לטובת הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים