מיקרוסופט תשקיע 5.8 מיליארד דולרים בתוכניות לשותפים

ענקית התוכנה תעניק תמריצים לפרויקטים של לקוחות בתחום הענן הפרטי והציבורי ● "אנו מביאים את השותפים שלנו לענן יחד איתנו - הם יוכלו להשתמש בכלים וביישומים שיקבלו עכשיו כדי לקחת את הלקוחות שלהם אל הענן", אמר ג'ון רוסקיל, סגן נשיא מיקרוסופט האחראי על רשת השותפים העולמית של החברה, שנשא דברים בוועידת השותפים העולמית של מיקרוסופט

מיקרוסופט (Microsoft) תשקיע 5.8 מיליארד דולרים בשנת הכספים 2012 במגוון תוכניותיה לרשת השותפים של החברה. הסכום יושקע בכלים, תמריצים ובתוכניות הדרכה.

"הצלחה בשוק היום ובעתיד יחד עם השותפים שלנו תלויה באספקת טכנולוגיות מדהימות ברמה עולמית שיענו על צורכי הלקוחות, כמו גם בתמריצים מתאימים לשותף, כלים והכשרה, אשר יובילו לצמיחה עסקית שלהם", אמר ג'ון רוסקיל, סגן נשיא מיקרוסופט האחראי על רשת השותפים העולמית של החברה, שנשא דברים בפני כ-15 אלף משתתפים מרחבי העולם בוועידת השותפים העולמית של מיקרוסופט.
"אנו מביאים את השותפים שלנו לענן יחד איתנו – הם יוכלו להשתמש בכלים וביישומים שיקבלו עכשיו כדי לקחת את הלקוחות שלהם אל הענן", אמר רוסקיל.

רוסקיל הכריז על פתרונות חדשים או פתרונות מורחבים וכן על תמריצים בתחום השירותים המקוונים אשר זמינים עתה ומותאמים לסדרי עדיפויות כגון פרויקטים של לקוחות, צמיחה מואצת של אימוץ ענן ציבורי ופרטי וכלים נוספים. מיקרוסופט מעודדת את השותפים לפעול במסגרת רשת השותפים כדי ליהנות מן התמריצים הללו.

קווין טרנר, מנהל העסקים הראשי של מיקרוסופט שנשא את הנאום המרכזי בוועידת השותפים העולמית של החברה, אמר כי "אנו מבינים כי לשותפים יש חלופות לעבודה עם מיקרוסופט. בעת שהם פועלים לאימוץ טכנולוגיות ענן לצורך פיתוח עסקי, השותפים יכולים לסמוך על מיקרוסופט שתספק להם את כלי ההכשרה המקצועית לסביבת הענן, את המשאבים כדי לייצר הזדמנויות מכירה וכן את היכולת להגדיל את ההכנסות ולהגדיל את הערך עבור הלקוחות. אנו מחויבים לרווחיות השותפים שלנו ולהצלחה העסקית שלהם לטווח הארוך."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים