הידוען הכי פופולרי בספאם: ג'יי לנו

חברת האבטחה ביטדיפנדר פרסמה נתונים המתייחסים לשימוש בשמות של ידוענים בהודעות ספאם מהם עולה, כי ג'יי לנו הוא הידוען הכי "מסוכן", כשמדונה ושחקנית הקולנוע קמרון דיאז הגיעו למקום השני והשלישי בהתאמה ● החברה ניתחה במהלך המחקר למעלה מ-25 מיליון הודעות ספאם שרובן הזכירו את שמות הידוענים במטרה להקנות אמינות לניסיונות למכור למשתמשים כדורים ותרופות שונות וכן שירותים אחרים

חברת האבטחה ביטדיפנדר (BitDefender) פרסמה השבוע נתונים המתייחסים לשימוש בשמות של ידוענים בהודעות ספאם. לפי אותם נתונים, ג'יי לנו, מנחה תוכנית האירוח הידועה Late Night, הוא הידוען הכי "מסוכן", כשמדונה ושחקנית הקולנוע קמרון דיאז הגיעו למקום השני והשלישי בהתאמה.

החברה ניתחה במהלך המחקר למעלה מ-25 מיליון הודעות ספאם שרובן הזכירו את שמות הידוענים במטרה להקנות אמינות לניסיונות למכור למשתמשים כדורים ותרופות שונות וכן שירותים אחרים.

ברשימת עשרת הראשונים בתחום הזה ניתן למצוא גם את הנשיא האמריקני ברק אובמה ואת במאי ומפיק הסרטים ג'ורג' לוקאס. אופרה ווינפרי והזמר הצעיר ג'סטין טימברלייק, שהיו ברשימה בעבר, כבר לא נמצאים בין עשרת הראשונים.

"פושעים קיברנטיים עוקבים אחרי המגמות האחרונות בדיוק כמו הצרכנים והם משתמשים בשמות של ידוענים כדי לפתות אנשים להגיע לאתרי אינטרנט שמלאים ברושעות. כתוצאה מכך משתמשים שמחפשים קטעי וידיאו ותמונות מעודכנות של הידוענים יכולים במקום זאת לסיים עם הרבה מאוד רושעות במחשב", אמרה קתלין קוסוי, שעומדת בראש מעבדת האיומים המקוונים של ביטדיפנדר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים