הוט תשדרג את תשתית הרשת שלה בהשקעה של 550 מיליון שקלים

על פי החברה, הפרויקט אמור להסתיים עד סוף 2014, ועם ביצועו תהיה הוט החברה הראשונה בישראל להעניק שירותי טלוויזיה ואינטרנט על גבי תשתית מתקדמת של סיבים אופטיים ● השדרוג לרשת של סיבים אופטיים יאפשר לחברה להרחיב את היצע השירותים המתקדמים אותם היא מספקת, כמו חבילות גלישה מהירות במיוחד, הגדלת מספר ערוצי ה-HD והתלת מימד, הרחבת קיבולת התעבורה ברשת לטובת שירותי VOD משופרים, ושירותים עתידיים נוספים הדורשים רוחבי פס גבוהים

הוט (HOT) תשדרג את תשתית הרשת שלה בהשקעה של 550 מיליון שקלים, לאחר שדירקטוריון החברה אישר אמש (ג') את ההוצאה. על פי החברה, הפרויקט אמור להסתיים עד סוף 2014, ועם ביצועו תהיה הוט החברה הראשונה בישראל להעניק שירותי טלוויזיה ואינטרנט על גבי תשתית מתקדמת של סיבים אופטיים.

השדרוג לרשת של סיבים אופטיים, אשר מהותו העיקרית היא הגדלת רוחב הפס והגעה לכל בניין (FTTB – Fiber-to-the-building), יאפשר לחברה להרחיב את היצע השירותים המתקדמים אותם היא מספקת, כמו חבילות גלישה מהירות במיוחד, הגדלת מספר ערוצי ה-HD והתלת מימד, הרחבת קיבולת התעבורה ברשת לטובת שירותי VOD משופרים, ושירותים עתידיים נוספים הדורשים רוחבי פס גבוהים.

באחרונה סיימה הוט פיילוט בכמה רחובות בעיר רעננה, שבעקבותיו הופקו הלקחים ליישום הפרויקט בשטח.

במסגרת הפרויקט יבוצעו עבודות תשתית, הכוללות הנחה תת קרקעית של תשתיות סיבים אופטיים וציוד נלווה. עבודות אלו יבוצעו על ידי כמה חברות קבלניות שנבחרו על ידי הוט בחודשים האחרונים.

הרצל עוזר, מנכ"ל הוט, ציין, כי "הוט רואה בשדרוג התשתיות לרשת סיבים אופטיים קפיצת דור ביכולת להעניק שירותי טלוויזיה ואינטרנט מתקדמים, מהלך זה מבטא היטב את שאיפתנו להתאים את היצע השירותים שלנו לצרכיו המתקדמים של הלקוח ולשמור על פער טכנולוגי מהמתחרים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. daniel

    באמת הגיע זמן שיעברו לתשתית נורמלית עם סיבים אופטיים.. כל כך מפגרים בטכנולוגיה זה לא ייאמן

אירועים קרובים