אובנס מיכאלוב, קספרסקי: ניכנס לתחומים חדשים בעולם הארגוני – כולל שילוב פתרונות DLP

"אנחנו שואפים להוסיף תפקודיות חדשה למוצרים שלנו, בעיקר בתחום העסקי", אמר מיכאלוב, דירקטור B2B איטליה וישראל בחברה ● לדבריו, "בכוונת קספרסקי להציע פתרונות מהקופסה לחברות שונות בגדלים שונים, ולצרכים שונים, החל מהגנה נגד נוזקות והגנה על נתונים ועד ניהול מערכות, ולהוסיף תפקודיות וירטואליזציה" ● "מדובר בפיתוח שייפרס על פני מפת דרכים שמתוזמנת עד 2015", ציין

קספרסקי (Kaspersky Labs) עתידה להיכנס בשלוש השנים הקרובות לתחומים חדשים בעולם הארגוני, כולל שילוב של פתרונות DLP (מניעת אובדן נתונים) וכן שילוב של אבטחה עם ניהול מערכות החברה שנבנות על פתרונות הלחימה בנוזקות שהיא מציעה כבר כיום. החברה אף מתכוונת להתמקד בקלות הפריסה, בשימוש ובגמישות.

המהלכים הללו עולים מדבריו של אובנס מיכאלוב, דירקטור B2B איטליה וישראל בקספרסקי. מיכאלוב אמר את הדברים במפגש עיתונאים שערכה החברה אמש (ד') בשיתוף עם פאואר תקשורת, נציגתה בישראל.

לדבריו, "אנחנו רוצים להיות חברת האנטי וירוס הכי טובה בעולם. אנחנו שואפים להוסיף תפקודיות חדשה למוצרים שלנו, בעיקר בתחום העסקי. בכוונת קספרסקי להציע פתרונות מהקופסה לחברות שונות בגדלים שונים, ולצרכים שונים, החל מהגנה נגד נוזקות והגנה על נתונים ועד ניהול מערכות, לא רק לשוק הארגוני, אלא גם לשוק הבינוני והקטן. אנחנו גם חושבים להוסיף תפקודיות וירטואליזציה". הוא ציין, כי "מדובר בפיתוח שייפרס על פני מפת דרכים שמתוזמנת עד 2015".

הפתרונות שתציע החברה בעתיד, כמו כאלה שנמצאים בסל הפתרונות שלה כיום, יהיו מבוססים על שימוש במיחשוב הענן הפרטי שלה, שניתן לאסוף באמצעותו מידע אוטומטי מהמשתמשים לגבי תוכנות זדוניות וקבצים נגועים.

בקרוב: האנטי-וירוס החדש של קספרסקי

אילן פרויומוביץ', מנכ"ל טכני בפאואר תקשורת, הסביר שכל משתמש שנמצא בענן של החברה מקבל מידע על בעיה ברגע שהיא מתגלה במקום אחר. הוא אף מקבל את הפתרון לה, ברגע שזה מוכן.

"יש לנו שני כלים מאוד חשובים", אמר. "הראשון הוא UDS, מערכת שמגנה מפני אתרים וקבצים שאנחנו יודעים שהם בעיתיים, ומספקת לפחות התראה לגביהם. השני הוא מערכת 'רשימה לבנה' (Whitelist), שמציעה מאגר נתונים של אתרים אמינים ובטוחים". הוא הוסיף, כי המערכות הללו חשובות "קודם כל בגלל מהירות התגובה. לא מדובר על עדכונים פעם בשעה או פעמיים ביום. מי שמחובר לענן יכול לקבל תוך דקות נתונים לגבי לגיטימיות של תוכנה. בנוסף, כמויות המידע שאנחנו צריכים לשמור הן פשוט אדירות. האם אני אעסיק את המחשב שלי כל הזמן כדי להבין בפני מה אני צריך להתגונן במקום לעבוד, לשחק או לגלוש?"

בהמשך הכריז פרויומוביץ' על כך שבעוד חודשיים תשיק קספרסקי את הגרסאות החדשות של תוכנת האנטי-וירוס שלה לתחום הצרכני, שתשלב בין יכולות הענן לשיטות מסורתיות יותר, בהן אמצעי האבטחה מותקנים במחשב הלקוח. "הענן סקסי ונהדר, אבל לפעמים הדרכים העתיקות טובות יותר, כי אסור להיתפס עם המכנסיים למטה", אמר. "אנחנו החלטנו לשלב את הישן עם החדש, ליהנות מכל העולמות, באמצעות שיטה היברידית. ארזנו את הכול בחבילה אחת שאנחנו משיקים בעוד חודשיים, עם ממשק פשוט והגשה פשוטה. הכול מתבצע מאחור, כדי לתת ללקוח לעבוד בראש שקט".

נועם פרומוביץ', מנכ"ל פאואר תקשורת, התייחס בדבריו לסכנות העידן החדש. "אי אפשר לתאר עד כמה הסכנה גדלה ככל שהטכנולוגיות שמושקעות בטלפונים חכמים ובמחשבים ניידים הופכות אותם לנגישים יותר, במיוחד לילדים. המשתמשים חייבים להבין שהם חשופים לסכנות, מבלי לדעת מהן ומבלי להבין אותן". הוא הוסיף, כי "במוצרים שאנחנו משיקים, אנחנו רוצים להשיג אבטחת מידע של הפרט".

פרומוביץ' הוסיף שהגרסה החדשה של חבילת האנטי-וירוס תעלה פחות מ-100 שקלים וכי המנויים לשירות העדכונים של החברה יוכל לשדרג את גרסאות התוכנה שלהם לגרסה החדשה בחינם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים