F5: הרווח הנקי זינק ב-54%, ההכנסות עלו ב-26%

הרווח הנקי של החברה עמד ברבעון השלישי של שנתה הכספית 2011 על 63 מיליון דולרים, וההכנסות - על 291 מיליון ● הגידול נבע מהעלייה המתונה - של 19% - בהוצאות הכלליות של החברה

F5 רשמה ברבעון השלישי של שנתה הכספית 2011 עליות בולטות, הן ברווח הנקי והן בהכנסות – כך עולה מהתוצאות שפרסמה החברה. על פי הדו"חות, F5 הגדילה במהלך הרבעון את הכנסותיה ב-26.14% ל-290.71 מיליון דולרים לעומת 230.47 מיליון ברבעון השלישי של שנתה הכספית 2010. הרווח הנקי של החברה על פי GAAP זינק ברבעון ב-54.66% ל-62.55 מיליון דולרים בהשוואה ל-40.5 מיליון. הרווח הנקי למניה לפי חישוב זה צמח ב-54% ל-0.77 דולרים אל מול 0.5 דולרים.

שלא על פי GAAP, גדל הרווח הנקי של החברה ב-48.93% ועמד על 79.38 מיליון דולרים לעומת 53.3 מיליון. הרווח הנקי למניה Non-GAAP עלה ב-46.97% ל-0.97 דולרים בהשוואה ל-0.66 דולרים.

הגידול בהכנסות וברווחיות נבע בעיקר מהעלייה המתונה שרשמה F5 בהואצות הכלליות שלה. אלה גדלו ב-18.84% ל-202.45 מיליון דולרים לעומת 170.35 מיליון. הצמיחה בהכנסות נבעה מגידול שרשמה החברה במכירות לאזור אסיה פסיפיק ויפן. ככלל, הכנסות החברה ממכירות מוצרים עלו ברבעון המדווח ב-21.67% ל-179.33 מיליון דולרים והכנסותיה משירותים גדלו ב-34.07% ועמדו על 111.39 מיליון דולרים.

ההוצאות הגולמיות של F5 גדלו ברבעון ב-17.65% ל-52.45 מיליון דולרים אל מול 44.58 מיליון. הרווח הגולמי עמד על 238.27 מיליון דולרים – עלייה של 28.17% לעומת 185.9 מיליון. הרווח הגולמי השולי עמד ברבעון על 82.08% בהשוואה ל-80.66%.

החברה רשמה עלייה גם בסעיפים התפעוליים שלה. ההוצאות התפעוליות גדלו ב-19.27% ל-150 מיליון דולרים אל מול 125.77 מיליון, והרווח התפעולי על פי GAAP צמח ב-46.79% ועמד על 88.26 מיליון דולרים לעומת 60.13 מיליון.

בכל תשעת החודשים הראשונים של שנתה הכספית גדלו ההכנסות של F5  ב-33.38% ל-837.22 מיליון דולרים בהשוואה ל-627.7 מיליון בתקופה המקבילה בשנתה הכספית 2010, הרווח הנקי של החברה על פי GAAP זינק ב-68.86% ל-173.79 מיליון דולרים אל מול 102.92 מיליון דולרים, והרווח התפעולי לפי אותו חישוב צמח ב- 63.52% ל-251.33 מיליון דולרים לעומת 153.7 מיליון.

ג'ון מק'אדם, נשיא ומנכ"ל F5, אמר לאחר פרסום התוצאות, כי "עברנו רבעון חזק, הודות לגידול במכירות של המוצרים שלנו, במיוחד ליפן ומדינות אחרות באזור הפסיפיק. עליית המכירות באזורים אלה איזנה את הירידה הקלה במכירות לאזור EMEA. המכירות ביבשת אמריקה רשמו עלייה קלה".

F5

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים