חדש מגוגל: כרטיס אשראי למפרסמים

המוצר היחיד שניתן לקנות בכרטיס האשראי החדש הוא פרסום במנוע החיפוש של גוגל ● החברה שלחה את הכרטיס, בשלב זה, למספר לקוחות מצומצם בארצות הברית, "בשיעור ריבית תחרותי", עם קו אשראי נדיב וללא דמי שימוש שנתיים

גוגל (Google) הציגה כרטיס אשראי ללקוחות שמפרסמים אצלה, כולל קו אשראי להתנסות בפרסום. זאת, נוכח התחרות הגוברת בשוק הפרסום באינטרנט.

הכרטיס מוצע למספר מצומצם של לקוחות בארצות הברית, "בשיעור ריבית תחרותי", עם קו אשראי נדיב וללא דמי שימוש שנתיים. עם זאת, המוצר האחד והיחיד שניתן לרכוש בכרטיס החדש הוא פרסום במנוע החיפוש של גוגל.

הזמנות לקבל את כרטיס האשראי החדש נשלחו אתמול (ד') לחלק מלקוחות גוגל. בינתיים, מוגדר המהלך כ-"ניסוי בטה".

זו הפעם הראשונה שבה נכנסת גוגל לזירה של מימון על ידי ספקים, שהוא נוהג נפוץ בקרב יצרניות חומרה דוגמת יבמ (IBM). הכרטיס מאפשר למפרסמים לפרסם בשעת הצורך ולשלם במועד הנוח להם.

קלייר ג'ונסון, סגנית נשיא עולמית למכירות בגוגל, ציינה שכרטיס האשראי נועד לסייע לעסקים קטנים ובינוניים לפרסם בגוגל לקראת עונות של גאות במכירות, דוגמת יום האהבה (ולנטיינ'ס דיי) או חגי סוף השנה הנוצרית, גם אם הם לא יכולים להרשות לעצמם לשלם מיד. "המשאבים שלהם מצומצמים ולעתים קרובות תזרים המזומנים שלהם דחוק. אין להם אמצעים של חברה גדולה", הסבירה.

חברות גדולות שמשווקות לצרכנים פרטיים, דוגמת מייסי'ס (Macy's) או אמזון (Amazon), מציעות מזה שנים רבות כרטיסי אשראי שנועדו לעודד את המכירות, להגביר את הנאמנות ולאפשר מעקב אחר דפוסי הקנייה. קמעונאיות שמפעילות בעצמן את כרטיס האשראי נהנות גם מהריבית על התשלומים הדחויים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים