יזם נולד

השבוע התקיימה בוואהל סנטר באוניברסיטת בר אילן תחרות "יזם השנה 2011" - אירוע השיא בפעילותה של עמותת יוניטרים ● במקום הראשון בתחרות זכתה קבוצת חניכים ממרכז יוניסטרים בעכו שפיתחה את ה"ימבה" - תיק ים אופנתי שניתן לאכסן בו את כל מה שזקוקים לו בחוף הים, תוך שמירה על יובש וניקיון החפצים באמצעות תאים מיוחדים ואטומים

השבוע התקיימה בוואהל סנטר באוניברסיטת בר אילן תחרות "יזם השנה 2011" – אירוע השיא בפעילותה של עמותת יוניסטרים שייסד היזם רוני צארום, הפועלת להכשרת מנהיגות עסקית וחברתית של בני נוער מהפריפריה, במסגרתה התחרו מאות חניכים ועשרות קבוצות מ-11 מרכזי יוניסטרים מכל רחבי הארץ על תארי היזם העסקי והיזם החברתי המצטיינים לשנת 2011.

במקום הראשון בתחרות זכתה קבוצת חניכים ממרכז יוניסטרים בעכו שפיתחה את ה"ימבה" – תיק ים אופנתי שניתן לאכסן בו את כל מה שזקוקים לו בחוף הים, תוך שמירה על יובש וניקיון החפצים באמצעות תאים מיוחדים ואטומים. בין אנשי העסקים שסייעו לקבוצת החניכים בתהליכי פיתוח המוצר היו דב לאוטמן ומיכאל שטראוס. הקבוצה הזוכה קיבלה מענק של 5,000 שקלים לפיתוח המוצר.

במקום השני זכו חניכי מרכז אור יהודה שפיתחו את "נייסלה": ערכת היגיינה אישית למצבי חירום, ולמקום השלישי הגיעו חניכי חצור הגלילית, שפיתחו מערכת אלקטרונית המספקת התראות על קבלת משלוחי דואר. מיזם בולט נוסף הציגו חניכי מרכז חצור, שפיתחו מתאם לשקע חשמלי המאפשר להדליק ולכבות מוצרים חשמליים בהודעת sms.

בקטגורית היזמות החברתית זכו חניכי מרכז יוניסטרים בנתיבות שהובילו השנה מבצע ארצי לגיוס מנות דם, במסגרתו גייסו למעלה מ-500 מנות דם, וזכו לשבחים על ניהול ותוצאות המבצע ממנכ"ל מד"א, אלי בין.

אורח הכבוד באירוע היה המשנה לרוה"מ, השר סילבן שלום, העומד בראש המשרד לפיתוח הנגב והגליל, עמו נחתם לאחרונה הסכם לפתיחת מרכזים חדשים של יוניסטרים בשישה ישובי פריפריה בהשקעה מוערכת של שישה מיליון שקלים.

מימין: סילבן שלום, המשנה לרוה"מ והשר לפיתוח הנגב והגליל; רוני צארום, מייסד יוניסטרים ובעלים של קרן ההשקעות דסימה ונצ'רס וחברת הנדל"ן אספן; איריס רף רונן, מנכ"ל עמותת יוניטרים; יעל צארום. צילום: דפנה גזית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים