בטוויטר שוקדים על עסקה לגיוס הון בהיקף של 800 מיליון דולרים

העסקה צפויה להיסגר בשבועות הקרובים, לפי שווי חברה של שמונה מיליארד דולרים ● היא תורכב משני חלקים: השקעה בטוויטר בסכום של 400 מיליון דולרים ורכישת חלקם של משקיעים קיימים ועובדים בחברה בסכום של 400 מיליון נוספים ● בטוויטר לא הגיבו על העסקה המתגבשת

רגע עם טוויטר

טוויטר (Twitter) שוקדת בימים אלה על עסקה לגיוס הון בהיקף של 800 מיליון דולרים, לפי שווי חברה של שמונה מיליארד – כך עולה מידיעה שהופיעה באתר האינטרנט All Things D. עוד צוין בדיווח, כי השלמת העסקה צפויה בשבועות הקרובים וכי היא תורכב משני חלקים: השקעה בטוויטר בסכום של 400 מיליון דולרים ורכישת חלקם של משקיעים קיימים ועובדים בחברה בסכום של 400 מיליון נוספים.

לא ניתן היה לקבל תגובה מדובר טוויטר.

הערכת השווי שהוזכרה בידיעה גבוהה ביותר מפי שניים מזו שעל פיה גייסה החברה הון בדצמבר מחברת הון-הסיכון קליינר פרקינס. אז גויס סכום של 200 מיליון דולרים, לפי שווי חברה של 3.7 מיליארד.

מאז אפריל 2010 מתפרסמות בטוויטר הודעות, וכיום הן משמשות כמקור ההכנסה העיקרי של החברה. השנה אמורות ההכנסות שלה מפרסום להסתכם בכ-150 מיליון דולרים, על פי הערכה של חברת המחקר eMarketer. ההכנסות הללו נמוכות מאלה של אתרים אחרים שפועלים בעולם הרשתות החברתיות: ההכנסות של חברת לינקדאין (LinkedIn), למשל, הסתכמו בשנה שעברה ב-243 מיליון דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים