מרגוליס ביצעה פרויקט וירטואליזציה ואיחסון במכללת גורדון בהיקף רבע מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הועברו השרתים לסביבת VMware והוטמעה מערכת איחסון של דל ● זאת, לאחר שבמסגרת היערכות מחדש שביצעה מכללת גורדון במערך המיחשוב שלה הוחלט להעביר את שרתי הארגון לעבודה בסביבה וירטואלית, במטרה להשיג חסכון בעלויות התפעול השוטפות של חדר השרתים, קלות ניהול והגדלת כוח המיחשוב

מרגוליס מערכות ביצעה פרויקט וירטואליזציה והטמעת מערכת איחסון בגורדון, המכללה האקדמית לחינוך בחיפה. הפרויקט ארך כחודשיים והסתיים לפני ימים אחדים. היקפו הכספי מוערך בכ-250 אלף שקלים.

במסגרת היערכות מחדש שביצעה מכללת גורדון במערך המיחשוב שלה הוחלט להעביר את שרתי הארגון לעבודה בסביבה וירטואלית. המטרה היא להשיג חסכון בעלויות התפעול השוטפות של חדר השרתים, קלות ניהול והגדלת כוח המיחשוב. הפרויקט כלל העברה של מערך השרתים הפיזי של הארגון לסביבה וירטואלית של VMware, על גבי תשתיות של דל (Dell).

כמו כן, כלל הפרויקט הטמעה של מערך האיחסון המרכזי EqualLogic Dell, בשל הרצון להקים מערכת בעלת יכולת גידול עתידי בנפחי האיחסון, בביצועים ובקלות הניהול.

אורי איילון, מנמ"ר מכללת גורדון, אמר ש-"עד לאחרונה היו למכללת גורדון מערכות שרתים פיזיים, שהצריכו מערך תחזוקתי שוטף מורכב. בהתייעצות עם צוות המומחים של מרכז התקשורת במכון מופ"ת ולאחר ביקור במרכז הפיתוח של דל בישראל החלטנו לאמץ את פתרונות החברה באיחסון ובתשתיות השרתים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים