תוכן שיווקי

מוטורולה סולושנס מרחיבה את סל השירותים המקצועיים; תציע שירותי שילוב מערכות, תמיכה וניהול מערכות

24/07/2011 15:10

חברת מוטורולה סולושנס מרחיבה את סל השירותים הכלל עולמיים שלה, במגמה לסייע לארגונים ולגופי ממשל להפיק ערך מרבי ממערכות התקשורת העסקית והתקשורת המבצעית שלהם ליישומים קריטיים. ארגון השירותים החדש שאותו מקימה מוטורולה סולושנס ינוהל על ידי סגן הנשיא הבכיר של החברה, ברוס ברדה, והוא משלב ניסיון מעמיק בשווקים וורטיקאליים שונים יחד מובילות טכנולוגית. היכולות הללו יאפשרו להציע חבילת שירותים מקיפה משלב התכנון, דרך תהליכי הבניה, הניהול והאבטחה של הדור הבא של פתרונות תקשורת בכל העולם. גוף השירותים החדשה יפעל לשילוב שירותים וטכנולוגיות של ספקים שונים לפתרון מקיף ושלם שיסייע ללקוחות להציע ערך מוסף חדש ולנהל את מבנה העלויות שלהם באורח יעיל במיוחד. סל השירותים של מוטורולה עונה לצרכים המיידיים הקיימים בתחום התקשורת הניידת – והוא ערוך לתמיכה באסטרטגיות התפתחות הפעילות הארגונית לטווח ארוך.

ארגון השירותים החדש של מוטורולה סולושנס מבוסס על ניסיון של 80 שנות פעילות בתחום תקשורת הרדיו, המשולב בכוח אדם מקצועי בפריסה כלל עולמית, שותפים עסקיים מובילים ומגוון מקיף של שירותים הנדרשים לתמיכה בהשקעות של הלקוחות בתקשורת ניידת למשימות קריטיות בסביבה ארגונית.

הכיסוי המלא של כל שלבי מחזור חיי הטכנולוגיות וההתמקדות המעמיקה בצרכים המיוחדים לתחומי תעשייה מוגדרים מציבים את ארגון השירותים החדש של מוטורולה סולושנס בעמדה ייחודית המאפשרת לו לשתף פעולה עם עסקים וגופי ממשל על מנת להתמודד עם אתגרי התקשורת המורכבים ביותר שלהם – תוך מיצוי מלא של מכלול האפשרויות הקיימות לשיפור ביצועי הארגון.

השירותים והפתרונות החדשים של מוטורולה סולושנס יאפשרו לשותפיה להרחיב את סל שירותיהם, תוך זיהוי הזדמנויות חדשות והידוק הקשר עם לקוחות בכל אחד משלבי מחזור החיים של הטכנולוגיות השונות.

מוטורולה מסייעת לעסקים קמעונאיים סביב העולם בשיפור תקשורת הקול והנתונים שלהם, פיתוח אסטרטגיות יישום וניהול המכשירים הניידים ורשתות התקשורת, תוך עמידה בדרישות הרגולציה החלות עליהם. פתרונות התקשורת של מוטורולה מונעים גישה בלתי מורשית למערכות עסקיות קריטיות.

סל השירותים של מוטורולה לגופי ממשל כולל סיוע בהבטחת ביצועים מיטביים, תאימות ועבודה משולבת בין המערכות המשרתות גופים שונים. כך, אפשר לייעל את השימוש במשאבי הארגון המשתמש במערכות הללו ולהציע דור חדש של פתרונות משולבים לטיפול באירועים מורכבים, התומך בתקשורת פס רחב ובפתרונות וידיאו מתקדמים.

אירועים קרובים