תוכן שיווקי

גישה לאפליקציות מכל מקום, מכל תשתית ומכל מכשיר קצה – לא רק אפשרי, אפילו קל!

24/07/2011 15:43

אריקום תוכנה (Ericom Software) היא ספקית עולמית מובילה של פתרונות וירטואליזציה וגישה ליישומים, המתמחה בפתרונות גישה ליישומים ארגוניים הרצים על שרתי חלונות, שולחנות עבודה וירטואליים (VDI), תשתיות מחשוב עננים ומערכות אחרות.

אריקום הישראלית – האלטרנטיבה לסיטריקס – צלחה את המיתון בשנת 2009 וסיימה הן את 2009 והן את 2010 ברווח, דבר שאפשר לה להמשיך את תנופת הפיתוח של מוצרים טכנולוגיים ייחודיים ומעניינים ההופכים את ניהול המשתמשים, האפליקציות, שולחנות העבודה והתמיכה במשתמשים למטלות ברות ביצוע עבור ארגוני ה-IT אשר המצב הכלכלי המתמשך אינו מאפשר להם לגדול בהתאם לצרכיהם. בנוסף, אריקום מוסיפה וחושפת טכנולוגיות ומוצרים המשפרים את חווית המשתמש המרוחק ומאפשרים ליותר ויותר משתמשים להשתמש במשאבי המחשוב הארגוניים.

מוצר אחד כזה – AccessNow Ericom, הינו מוצר ראשון מסוגו בעולם המאפשר גישה ישירה מתוך דפדפן לאפליקציות Windows ושולחנות עבודה מרוחקים באמצעות HTML וטכנולוגיות web בלבד. יחודו של Ericom AccessNow בכך שאינו מצריך התקנה של אף תוכנה על עמדת הקצה, והוא תומך בכל מכשיר / ציוד קצה שיש עליו דפדפן תואם HTML5, כגון Google Chrome, Apple Safari, Firefox, Opera  ו-  Microsoft Internet Explorer (עם תוספת Chrome Frame). ה-Ericom AccessNow תומך גם ב-Google Chromebook ובמערכת הפעלה ChromeOS.

אריקוםמוצר נוסף של אריקום הינו Ericom Blaze המגדיל את הפרודוקטיביות ומשפר את חוויית המשתמש המרוחק והמקומי כאחד, באמצעות האצת תעבורת הנתונים ברשת. טכנולוגיית Ericom Blaze הינה פתרון האצה ודחיסה של RDP – פרוטוקול התקשורת הסטנדרטי לגישה מרוחקת בסביבות Microsoft Windows Terminal Services ובכך מאפשר העברת תוכן עשיר בגרפיקה במהירות גבוהה פי כמה וכמה
מאשר פרוטוקול ה-RDP הסטנדרטי. ובנוסף, Ericom Blaze גם מקטין את צריכת רוחב הפס של RDP, ומאפשר עבודה יעילה יותר במיוחד ב-WANs ורשתות מקומיות עמוסות.

"אחרון חביב" ברשימה זו הינו AccessToGo Ericom – מוצר המאפשר גישה לשולחנות עבודה ואפליקציות ארגוניות באמצעות טלפונים חכמים כגון Apple iPhone, או מכשירי Android  למיניהם, או באמצעות tablets כגון iPad, Samsung Galaxy Tab ואחרים.

בני סלע, מנהל מכירות ישראל באריקום: "הצלחתם של פרויקטי גישה מרחוק תלויה בסופו של דבר בשני גורמים – פשטות פריסת ותפעול הפתרון הטכנולוגי מחד, ומאידך – בחוויית המשתמש. ארגונים אשר נדרשים לספק למשתמשים גישה מרוחקת ליישומים ושולחנות עבודה חייבים לקחת בחשבון את יכולות ארגון ה-IT שלהם לתמוך בפתרון הנדרש, ולהבטיח חוויית משתמש מרוחק זהה לזו של משתמש מקומי. מגוון מוצרי אריקום נותנים מענה לאתגרים אלה בדיוק ומספקים חווית משתמש טובה ביותר, מסירים את מכשול הביצועים המרוחקים ומאפשרים פריסה ארגונית רחבה של שרתי חלונות, שולחנות עבודה וירטואליים ועמדות עבודה רזות".

בין לקוחותיה של אריקום בארץ מאות לקוחות ממגוון תחומים – חברת חשמל, הפניקס, חברת הביטוח מנורה, ויזה כאל, מגדל, דואר ישראל, בנק המזרחי, משטרת ישראל האוניברסיטה העברית, הטכניון, בתי חולים וקופות חולים ועוד. מטה החברה ממוקם בירושלים, בהר חוצבים, ועסקיה מנוהלים ממספר מקומות בעולם – הסניף בניו יורק אחראי על המכירות בצפון אמריקה, הסניף באנגליה מטפל בפעילות באנגליה צרפת וספרד ושותפים עסקיים ותיקים של אריקום אחראים על הפעילות בשאר מדינות אירופה, הודו וסין.

אירועים קרובים