חברה מאוהיו תובעת את מיקרוסופט על הפרת זכויות בפטנט במערכות קינקט

לטענת החברה, Impulse Technology, מיקרוסופט וחברות נוספות הפירו את זכויותיה בשבעה פטנטים המתייחסים, בין השאר, למעקב והערכה בסביבה תלת ממדית ● הענקית מרדמונד מסרה בתגובה, כי "אנחנו מנועים מלהתייחס למקרה הספציפי, אך אנחנו משקיעים מאמצים רבים בהגנה על קניין רוחני" ● "ביחס למערכות קינקט, רשמנו מאות פטנטים, או הגשנו בקשות לרישום", נמסר ממיקרוסופט

חברת Impulse Technology מביי וילג' שבאוהיו, ארצות הברית, הגישה תביעה נגד מיקרוסופט (Microsoft) בגין הפרת זכויות בפטנטים שרשומים על שמה. על פי כתב התביעה, הענקית מרדמונד מפירה את זכויותיה בבקרי המשחק קינקט (Kinect), שכוללים חיישני תנועה.

כתב התביעה הוגש לבית המשפט הפדרלי בדלאוור, ורשימת הנתבעות שבו כוללת, מלבד מיקרוסופט, גם את החברות THQ, Electronic Arts ו-Ubisoft.

לטענת Impulse Technology, הופרו זכויותיה בשבעה פטנטים המתייחסים, בין השאר, למעקב והערכה בסביבה תלת ממדית. החברה שלחה למיקרוסופט כבר במרס הודעה על הפרת הזכויות, אך בכתב התביעה לא צוין כיצד זו הגיבה.

לא ניתן היה לקבל תגובה מהפרקליטים של Impulse.

ממיקרוסופט נמסר, כי החברה פועלת למנוע הפרת זכויות בפטנטים. "אנחנו מנועים מלהתייחס למקרה הספציפי, אך אנחנו משקיעים מאמצים רבים בהגנה על קניין רוחני", מסר קווין קוץ, מנהל יחסי ציבור בחברה. הוא הוסיף, כי "ביחס למערכות קינקט, רשמנו מאות פטנטים, או הגשנו בקשות לרישום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים