אומניטק רוכשת את קוצ'י טכנולוגיות תמורת חמישה מיליון שקלים

קוצ'י עוסקת באפיון, פיתוח ותכנון אתרי אינטרנט ● החברה פיתחה את תהליך ה-Internet Planning שבו לקוחות החברה מקבלים את כל שירותי האינטרנט תחת משרד מתמחה אחד ● התהליך מתגבש בפעילות מחזורית של חמש מחלקות: מחקר וניתוח, הנדסת אנוש, עיצוב וקריאייטיב, פיתוח טכנולוגי וכן שיווק ופרסום

אומניטק הודיעה על רכישת חברת האינטרנט קוצ'י טכנולוגיות תמורת מלוא הבעלות על מניות החברה, בסכום של כחמישה מיליון שקלים.

קוצ'י היא חברה פרטית בבעלות גיל אלדד. מועסקים בה כ-30 עובדים והיא עוסקת באפיון, פיתוח ותכנון אתרי אינטרנט. החברה פיתחה את תהליך ה-Internet Planning  שבו לקוחות החברה מקבלים את כל שירותי האינטרנט תחת משרד מתמחה אחד. התהליך מתגבש בפעילות מחזורית של חמש מחלקות: מחקר וניתוח, הנדסת אנוש, עיצוב וקריאייטיב, פיתוח טכנולוגי וכן שיווק ופרסום. מחזוריות זו מאפשרת לקוצ'י לבקר ולשלוט בכל התוצרים האינטרנטיים, לאמוד את כלל הרווחים והצמיחה של הלקוח בכל שלב בתוכנית השיווק האינטרנטית ולהגיב בהתאם.

בין היתר, לקוחות קוצ'י כוללים את בנק לאומי, אל על, לוח יד 2, אתר השוואת המחירים Kama, אתר הדרושים JobCity, רב בריח, סימילאק, איסתא, פיאט ומשרד הפרסום מקאן אריקסון. בסיום הרכישה יעברו מנהלי קוצ'י ועובדיה לבית אומניטק בקריית אריה שבפתח תקווה, וישתלבו בפעילותה.

לדברי אודי וינטראוב, מנכ"ל אומניטק, "היכולות הגבוהות של קוצ'י באפיון, פיתוח ותכנון אתרי אינטרנט משתלבות בסינרגיה עם פעילות אומניטק. חלק ניכר מהאתרים הקיימים כיום אינו רלוונטי ודורש התאמה לעידן המובייל והרשתות החברתיות". וינטראוב ציין, כי "נציע לאלפי לקוחותינו תכנון, פיתוח ואיחסון אתרים בחוות השרתים הגדולה שלנו, כך שהם יקבלו טיפול כולל ומשולב בכל היבטי עולם האינטרנט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים