דיווחים: סין החליטה לחקור את פרשת חנויות אפל המזויפות

רשויות סיניות יחלו לבדוק האם החנויות שבהן מדובר מצוידות ברישיונות העסק המתאימים ובאישורים לפעול תחת שם המותג, וכן מאילו מקורות הן מקבלות את הסחורה ● על פי הדיווחים, תוצאות החקירה יפורסמו בקרוב

ממשלת סין החליטה לחקור את הגילויים על כך שקיימות במדינה חנויות מזויפות של אפל (Apple). על פי ידיעה שפורסמה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal), רשויות החוק בעיר קנמינג שבדרום מערב סין יחלו לבדוק האם החנויות שבהן מדובר מצוידות ברישיונות העסק המתאימים ובאישורים לפעול תחת שם המותג, וכן מאילו מקורות הן מקבלות את הסחורה. הידיעה נסמכת על דיווח של סוכנות הידיעות הסינית Xinhua. על פי סוכנות הידיעות רויטרס (Reuters), תוצאות החקירה יפורסמו בקרוב.

מהידיעה בוול-סטריט ג'ורנל עולה, כי אלפי משווקים לא מורשים מוכרים בסין מוצרי אפל חוקיים שנרכשו מחנויות רשמיות של החברה. הם מוכרים את המוצרים במחיר גבוה יותר, אך הדבר חוקי.

מנהל החנות שאליה התייחסו הדיווחים הראשונים כאל חנות אפל מזויפת טען, כי מעולם לא התיימר להפעיל חנות רשמית של החברה. לדבריו, לחנות יש רישיון עסק כחוק, ונמכרים בה מוצרי אפל מקוריים, לפי מחירון רשמי של החברה.

"אני משוכנע שבעתיד נהפוך לחנות אפל רשמית, משום שהשקענו הרבה בחנות", אמר המנהל.

לא ניתן היה לקבל תגובה מאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים