תקלה בפייסבוק אפשרה לגולשים לראות את כל המידע על סרטוני וידיאו פרטיים של חברים שלהם

פרצה במנגנוני הפרטיות של האתר גרמה לכך שהגולשים יכולים היו לראות את הפרטים, גם אם הם לא היו מורשים לצפות בהם ● בין היתר, נחשפו בפניהם שמות הסרטונים הפרטיים, תמונות מוקטנות, תיאורים ואת השמות של האנשים שהם תייגו בכל סרטון ● התקלה נמשכה יותר משובע - וכבר תוקנה

גולשים בפייסבוק (Facebook) יכולים היו לראות בשבוע האחרון את כל הפרטים אודות סרטוני וידיאו פרטיים שהועלו לרשת החברתית, עקב פרצה במנגנוני הפרטיות של האתר. מדובר אך ורק בסרטונים שהועלו על ידי חברי פייסבוק של אותם גולשים, ולא בכאלה שפרסמו אחרים.

על פי דיווח שהופיע באתר TechCrunch, הפרטים שנחשפו בפני אותם הגולשים הם שמות הסרטונים הפרטיים של החברים שלהם, תמונות מוקטנות, תיאורים והשמות של האנשים שהם תייגו בכל סרטון. זאת, ללא כל קשר לשאלה האם הגישה הייתה ברשותו של מעלה הסרטון או לא.

יצוין, כי לא כל הגולשים שלחצו על הסרטונים יכולים היו לראות אותם. עם זאת, בחלק מהמקרים כללו הכותרות שניתנו לסרטונים מילים גסות.

כל גולש שמעלה סרטוני וידיאו לפייסבוק יכול להגדיר מי מורשה לצפות בהם. בדרך כלל, גולש שאינו מורשה לצפות בסרטון וידיאו מסוים ולוחץ על תמונה מוקטנת שלו מקבל את ההודעה: "הווידיאו הזה הוסר מפייסבוק או שלא ניתן לצפות בו, עקב הגדרות פרטיות".

דובר מטעם הרשת החברתית ציין, כי התקלה תוקנה וכי היא הייתה באוויר במשך קצת יותר משבוע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים