טלדור תקים מערכת IT לניהול ותפעול המכביה ה-19; ההיקף: מיליון שקלים

מערכת המיחשוב שטלדור תקים בשיתוף עם חברת E4D, תאפשר לתנועת מכבי לנהל את משחקי המכביה, אשר ייערכו ביולי 2013 ● המערכת תתמוך בכל היבטי הניהול של המכביה - החל מרישום הספורטאים, עבור בהזמנות של בתי מלון והסעות וכלה בקליטת תוצאות המשחקים והצגתם באתר המכביה ● המערכת תתבסס בין השאר, על תשתית Microsoft Dynamics CRM

טלדור תקים למכבי תנועה עולמית מערכת מיחשוב לניהול ולתפעול משחקי המכביה ה-19. המערכת תופעל באירוח, בחוזה בהיקף כמיליון שקלים.

הפרויקט חולק לשני שלבים. השלב הראשון, שהחל בימים אלה, יענה על הצרכים פנימיים של מכבי העולמית, ויסתיים ברבעון הראשון של 2012. השלב השני צפוי להסתיים לקראת פתיחת משחקי המכביה במחצית 2013.

מערכת המיחשוב שטלדור תקים תאפשר לתנועת מכבי לנהל את משחקי המכביה אשר ייערכו ביולי 2013. המערכת תתמוך בכל היבטי הניהול של המכביה – החל מרישום הספורטאים, עבור בהזמנות של בתי מלון והסעות וכלה בקליטת תוצאות המשחקים והצגתם באתר המכביה.

בסוף השלב הראשון, בתחילת 2012, המערכת תעלה לאוויר. היא תספק לוועד המארגן של המשחקים את התשתית הנדרשת לתכנון ולארגון המכביה באופן ממוחשב, כמו גם את  ניהול משחקי המכביה ה-19 בזמן אמת – ביולי 2013.

מערכת המיחשוב תתבסס בין השאר, על תשתית Microsoft Dynamics CRM לפיתוח מערכות המותאמות באופן אישי לצרכים הייחודיים של ארגון מכבי. היישום יבוצע בשיתוף עם חברת E4D.

לדברי איל טייברגר, מנכ"ל מכבי תנועה עולמית, "אנו נערכים לקראת המכביה בכל מישור בכלל ובתחום הטכנולוגי בפרט. אנו מייחסים חשיבות רבה לנושאי ניהול ותפעול המכביה, ולכן בחרנו להשקיע משאבים רבים בהיבט פיתוח התוכנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים