מטריקס גלובל ו-Comm-IT יפתחו מערכת קריאה מקוונת עבור חברת קופיה; ההיקף: מיליוני שקלים

קופיה היא חברה אמריקאית אשר פיתחה מערכת מקוונת המשלבת בין שלושה עולמות - המסחר המקוון, הקריאה האלקטרונית והרשת החברתית ● מטריקס גלובל ו-Comm-IT יובילו את מפת הדרכים הטכנולוגית של המערכת ויתמכו בכל הפלטפורמות הקיימות והחדשות של קופיה

מטריקס גלובל ו-Comm-IT יפתחו מערכת קריאה מקוונת לקופיה אינטראקטיב (Copia Interactive). היקף הפרויקט עומד על מיליוני שקלים לשנה, הוא החל במחצית השנה הנוכחית וצפוי להימשך שלוש שנים.

מטריקס גלובל, חטיבת האוף שור של מטריקס, ו-Comm-IT יובילו את מפת הדרכים הטכנולוגית של המערכת ויתמכו בכל הפלטפורמות הקיימות והחדשות של קופיה. החברה האמריקאית פיתחה מערכת מקוונת המשלבת בין שלושה עולמות – המסחר המקוון, הקריאה האלקטרונית והרשת החברתית.

המערכת של קופיה משלבת יכולות E-commerce למכירת ספרים דיגיטליים לקוראי ספרים אלקטרוניים שונים, דוגמת iPad וקינדל, לצד יכולות אינטראקטיביות קהילתיות. אלה מאפשרות לצרכני הספרים לסמן ולהעיר הערות בתוך הספר עצמו ולחלוק הערות אלו עם אנשים אחרים. בנוסף לקופיה יש פונקציות אחרות של  דירוג, פורומים ועוד. המערכת של קופיה תומכת במיליוני כותרים ולה מיליוני צרכנים ברחבי העולם, כאשר היא שואפת להיות ה"פייסבוק" של חובבי הקריאה.

ליבי אפין, סמנכ"לית תפעול מטריקס גלובל, ציינה כי זהו שיתוף הפעולה השלישי של שתי החברות הישראליות, והוא "מאפשר ללקוח לקבל במעטפת אחת מנהלי פרויקטים ומומחי ארכיטקטורה ועיצוב לצד צוות פיתוח בעלויות נמוכות עם יכולות גידול גבוהות".

אריק פיינגולד, יו"ר Comm-IT, אמר כי "הזכייה בפרויקט מראה שלחברות ישראליות יש יתרונות יחסיים, המאפשרים להן להתחרות בהצלחה מול חברות בינלאומיות אחרות, תוך שקלול יכולות טכניות מהרמה העליונה, חשיבה מחוץ לקופסה ועלויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים