ארצות הברית: 35% מהצרכנים הפרטיים מתכוונים לרכוש מכשיר iPhone 5

הדור הבא של ה-iPhone עדיין לא יצא, אולם זוכה לפופולריות בקרב הצרכנים, כאשר יותר משליש מהם מתכוונים לרכוש אותו ● 51% מהרוכשים השיבו לסקר שנערך בנושא, כי יעשו זאת בשנה הראשונה לאחר ההשקה, ו-31% - עד סוף 2011 ● כמעט מחצית בחרו את iOS כמערכת ההפעלה הסלולרית המועדפת עליהם

על אף שעדיין לא הוכרז רשמית, 35% מהצרכנים הפרטיים בארצות הברית מתכוונים לרכוש את iPhone 5 – כך עולה מסקר שערכה חברת PriceGrabber בקרב 2,852 המשיבים. 51% מתכוונים לרכוש אותו בשנה הראשונה שלאחר ההשקה ו-31% – עוד לפני תום 2011.

רוב המשיבים ציינו, כי היו רוצים שחיי הסוללה של iPhone 5 יהיו ארוכים יותר מאשר אלה של iPhone 4, ו-55% מייחלים למחיר נמוך יותר. 46% ביקשו תמיכה ברשתות דור רביעי.

החברה אף שאלה את המשיבים איזו מערכת הפעלה היא המועדפת עליהם. 48% ציינו, כי הם מעדיפים את iOS על פי כל מערכת הפעלה סלולרית אחרת, ורק 19% העדיפו את אנדרואיד (Android). חלונות פון (Windows Phone) היא המערכת המועדפת על 7% מהמשיבים ובלקבקרי (Blackberry) – על 6%.

עוד נמצא בסקר, כי 69% היו שמחים לקבל iPhone 5 במתנה, ורק 7% בחרו בהקשר זה ב-Droid Bionic של מוטורולה (Motorola). גלקסי S של סמסונג (Samsung) הוא המכשיר המועדף למתנה על ידי 4%.

לפי חלק מההערכות, אפל (Apple) תשיק את הדור הבא של מכשירי ה-iPhone בספטמבר הקרוב. הערכות אחרות חזו, כי היא תעשה זאת באוקטובר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים