תוכן שיווקי

כ-600 בכירי IT מתעשיות ההיי-טק והפיננסים ומגופי הממשל והביטחון הישראליים פקדו את הכנס ה-22 של גרטנר המזה"ת

ברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר המזה"ת: "קיימת תנועה חזקה בשוק ה-IT הישראלי לכיוון הענן מחד, ולשילוב תוכן בניידות בפרט ובאינטרנט מאידך. יש פתיחות רבה לנסות לעבור לענן פרטי, כמו גם כלפי שימוש ביישומים מסורתיים על גבי תשתיות ניידות על מנת למקסם את הקשר עם המשתמש הסופי" ● יהודה זיסאפל, נשיא קבוצת רד-בינת ויו"ר התאחדות תעשיית האלקטרוניקה והתוכנה: "על סטארטאפים לשתף פעולה עם תעשיית ה-IT, על מנת כדי לשלב את החדשנות הקיימת עם החידושים הטריים"

26/07/2011 15:16

כ-600 אנשי מקצוע בתחומי ה-ICT הישראלי פקדו את הכנס הבינלאומי השנתי ה-22 של גרטנר המזה"ת, חברת המחקר והייעוץ המובילה בעולם לתחום טכנולוגיות המידע והתקשורת. הכנס מהווה אירוע בינלאומי ייחודי מסוגו בישראל, בו מתעדכנת תעשיית ההיי-טק במגמות והתחזיות החמות לתחומי המחשוב, התקשורת, הסלולר, הרשתות החברתיות וטכנולוגיות המדיה החדשה.

האירוע נערך במלון הילטון תל אביב בסימן "עננים, ניידים ורשתות חברתיות – מפת דרכים לשינויים ב-IT", ואירח בין היתר בכירים מהחברות המובילות בשוק ההיי-טק והפיננסים הישראלי, כולל מנכ"לים, סמנכ"לים ומנמ"רים, וכן בכירים מגופי הממשלה וזרועות הביטחון.

במסגרת ההרצאות שניתנו בכנס על ידי בכירי האנליסטים של גרטנר העולמית, נידונו החידושים בעלי ההשפעה הגדולה ביותר על ה-IT, תוך התייחסות לחוקי התחרות המשתנים, והצורך בגיבוש אסטרטגיות המשתמשות בטכנולוגיות ה-IT החדשות. בין היתר עסקו ההרצאות גם בתמורות ומגמות בדאטה סנטר בתקופה של שינויים טכנולוגיים; בהשפעת מכשירי הסמארטפון והטאבלט על אופן פעולת המסחר והארגון העסקי; וכן בתפקידם של מחשוב הענן והרשתות החברתיות בהנעת הצמיחה העסקית.

ברוך גינדין, מנכ"ל גרטנר המזה"ת, אמר כי "משיחות שניהלנו עם נציגי תעשיית ה-IT הישראלית בכנס, עולה כי קיימת תנועה חזקה לכיוון הענן מחד, ולשילוב תוכן בניידות בפרט ובאינטרנט מאידך. זיהינו פתיחות רבה לנסות לעבור לענן פרטי, כמו גם כלפי שימוש ביישומים מסורתיים על גבי תשתיות ניידות על מנת למקסם את הקשר עם המשתמש הסופי".

בפאנל  מומחים מיד לאחר מכן, ראיין ג'ון קוסט – סגן נשיא בקבוצת גרטנר וראש תוכנית Gartner Executive Program את יהודה זיסאפל – נשיא קבוצת רד-בינת ויו"ר התאחדות תעשיית האלקטרוניקה והתוכנה, ועודד כהן – ראש מעבדות המחקר של יבמ ישראל. השלושה דנו בהרחבה בתמורות החלות על עולם הסטארטאפ הישראלי היום ובעתידה של תעשייה זו בשנים לבוא. זיסאפל הדגיש בדבריו כי על סטארטאפים לשתף פעולה עם תעשיית ה-IT, על מנת לשלב את החדשנות הקיימת עם החידושים הטריים. לעומתו, הדגיש כהן את תפקיד הרשתות החברתיות בשינויי דפוסי צריכה, ודיבר על חוכמת ההמונים (Crowd Sourcing) כמודל שיכול להיות בעל יישומים אסטרטגיים עבור חברות וארגונים.

אירועים קרובים