תוכן שיווקי

הסתיים פרוייקט שדרוג מערכות דלפי בחברת מ.ב.א הזורע טכנולוגיות כיול ע"י חברת פרדסיה פרוייקטים בע"מ

26/07/2011 15:28

חברת מ.ב.א הזורע טכנולוגיות כיול סיימה בהצלחה פרוייקט שדרוג מערכות הדלפי שברשותה ע"י חברת פיתוח התוכנה פרדסיה פרוייקטים בע"מ. חברת מ.ב.א כמו חברות ותיקות רבות, אשר אפליקציות הדלפי שברשותן נכתבו בשנות התשעים והמבקשות לעבור למערכות מתקדמות ויעילות יותר לשיפור ביצועיהן, התמודדה עם השאלה האם להחליף את המערכות שברשותן ב-dot.net או Java או לבצע שידרוג למערכת הדלפי החדישה XE.

הבחירה בשדרוג המערכת על פני ההרפתקאה שבמעבר למערכת חדשה מצטרפת לשורה ארוכה של חברות וארגונים המעדיפים את הגישה הישירה, היעילה והחסכונית שבשדרוג המערכות  על פני החלפתן, דבר המוכיח עצמו פעם אחר פעם לא רק כחסכוני בצורה משמעותית אלא גם כיעיל וקל ליישום.

בחירתה של מ.ב.א בחברת פרדסיה משקף שינוי תפיסתי כלל עולמי שחל בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית של דלפי בארבע השנים האחרונות והרציונל לחסוך בעלויות תוך ניצול משאבים קיימים. הרצון והחשיבות ביעילות וחסכון כספי הם שהופכים את שדרוג מערכות הדלפי הישנות בחדשות לאטרקטיביות ביותר לחברות רבות.

ע"פ דברי מנכ"ל מ.ב.א, גרי ספיר, "כמנכ"ל שדוגל ביעילות ללא פשרות, ראיתי כי שיפור ברמה הטכנולוגית הוא לא רק מתבקש אלא הכרחי. שיתוף הפעולה עם חברת פרדסיה איפשר לנו לייעל בצורה משמעותית את העבודה השוטפת ובמקביל לשפר את איכות ומהירות השירות שלנו ללקוחותינו. המערכות של מ.ב.א נמצאות בראש הפירמידה הטכנולוגית ועובדות בצורה יעילה מאוד. כמעבדת הכיולים הגדולה בארץ, אנו חייבים לשמור על רמה מקצועית וטכנולוגית גבוהה הן בתחום הכיולים ובודאי בתחום המיחשוב".

גרי ספיר, מנכ"ל מ.ב.א הזורע טכנולוגיות כיולתהליך השדרוג והסבה למערכת דלפי XE החדישה אשר ביצעה חברת פרדסיה כללו פיתוח רכיבים חדשים, תחזוקה שוטפת, תיקון לתקלות מערכתיות, הסבת מאגרי מידע קודמים ופיתוח המערכת לתמיכה בטכנולוגיות חדשות ומתקדמות כולל הסבה לדלפי XE.

לדברי מנכ"ל פרדסיה פרוייקטים בע"מ, יובל שלום אוזנה, "מ.ב.א תחת ניהולו של גרי ספיר קיבלה החלטה אסטרטגית לשפר באופן משמעותי את יכולותיה הטכנולוגיות. אנו נבחרנו למלא את המשימה, ולמעשה הצעדנו את מ.ב.א קדימה מבחינה טכנולוגית, תוך איחוד גרסאות, שדרוג התקשורת למכשירי המדידה, החלפת מאגרי המידע לטכנולוגיות החדישות ביותר והסבת המערכות לגרסת דלפי XE. התמחותנו בתחום ההסבות של יישומי דלפי בגרסאות ותיקות לגרסת דלפי XE החדישה של חברת EMBARCADERO, איפשרה למ.ב.א לא רק לייעל את הפעילות השוטפת של צוות הכיילים אלא גם להגדיל את אורך החיים של המערכות לעוד שנים רבות כל זאת תוך מתן דגש ושמירה על הייחודיות של מ.ב.א בתחום הכיולים".

חברת פרדסיה פרוייקטים בע"מ הינה חברת תוכנה המתמחה בפיתוח, תחזוקה ושידרוג מערכות דלפי שונות במיקור פנים וחוץ בארץ ובעולם. החברה מדווחת כבר מספר שנים על ביקושים גבוהים לשיפור ושידרוג מערכות דלפי קיימות על פני החלפה כוללת למערכות מבוססות טכנולוגיות אחרות הן מבחינה כלכלית והן מבחינת מהירות הביצוע והיעילות הגבוהה של מערכות עדכניות מבוססות דלפי.

אתר החברה

אירועים קרובים