תוכן שיווקי

WRNTY מטמיעה בגוטקס פתרון B2B משולב עם אפליקציית iPad לסוכני המכירות ולמפיצים בישראל ובעולם

אפליקצייתiPad , פרי פיתוחה של חברתWRNTY , מאפשרת ביצוע הזמנות מקטלוג מוצרים וסביבת ניהול לאנשי המכירות ● הפלטפורמה של WRNTY מבוססת ענן ובה יכולת אינטגראלית לניהול פורטל B2B, תוך ניהול ומעקב אחר הזמנות

26/07/2011 15:35

מאת בן לביא

חברת גוטקס בחרה בפלטפורמה המשולבת של WRNTY לניהול מערך ההזמנות מהמפיצים ב-17 מדינות ברחבי העולם, ולניהול סוכני המכירות בישראל ובארה"ב. W-AGENT מבית WRNTY, הינה מערכת מלאה לניהול סוכני מכירות, הכוללת ממשק Backoffice אינטרנטי וiPad app- אשר משמש נקודת הקצה לשימוש אנשי המכירות בשטח.

אפליקציית ה-iPad הייחודית פותחה לשווקים שונים וכן הותאמה במיוחד לשוק האופנה. האפליקציה מאפשרת הצגה ויזואלית יפה של הפריטים, עבודה נוחה במיוחד על מטריצת גודל וצבע, הצגת כרטסת לקוח, ניהול מחירונים והנחות, תהליכי גבייה, חתימה אלקטרונית, מבצעי עידוד מכירה בין הסוכנים, ניהול יעדי מכירה, צילומי מדף, היסטורית מכירות והיסטורית פריט, ניהול הודעות לסוכנים ועוד.

W-B2B מבית WRNTY היא הפתרון המשלים המשולב, המאפשר ללקוחות העסקיים, המפיצים או החנויות, להיכנס לקטלוג און-ליין של מוצרי החברה, לראות את המחירים לפי מחירונים והנחות שונות, לבצע הזמנות ולעקוב אחר הסטאטוסים השונים של ההזמנה, תעודות משלוח, חשבוניות ועוד.

מאז ההשקה של האייפד במרץ 2010 יותר ויותר חברות מבינות את היתרונות היחסיים שלו בייעול העבודה של אנשי המכירות, אומר יוסי רוטלוי, סמנכ"ל WRNTY, מנהל פעילות ישראל. "בחודשים האחרונים ביצענו התאמות ייחודיות לשוק האופנה לחברות בארץ ובחו"ל. בגוטקס – חברת אופנה בינלאומית, המובילה במשך 25 שנה את ענף בגדי הים ואופנת החוף – באה היכולת של WRNTY לידי ביטוי באופן מיוחד, תוך שהיא נותנת פתרון אפקטיבי משולב עבור הסוכנים והלקוחות העסקיים בכל 17 המדינות בהם היא מפיצה את פריטי האופנה שלה".

אפליקציית ה-iPad לסוכני מכירות של WRNTY

לדברי מנכ"ל גוטקס, רוני גרונדלנד, גוטקס עברה בשנה האחרונה מהפך ארגוני ושיווקי, שבעקבותיו היא חוזרת לעמדה מובילה בשוק העולמי של בגדי הים ואופנת החוף. "כחלק מהשינויים שעוברת החברה, גוטקס מטמיעה טכנולוגיות וכלים חדישים שמסייעים לה בתהליך המכירה ובתפעול השוטף". עוד מספר גרונדלנד, כי בתערוכת CITY-MODE שנערכה לאחרונה בפריז, אנשי המכירות של גוטקס ביצעו את כל ההזמנות באמצעות אפליקציית ה-iPad של WRNTY. "המערכת הוכיחה את עצמה ככלי מכירה יוצא מן הכלל – גם נראה מצוין וגם יעיל מאוד", אומר גרונדלנד.

"ה-iPad הופך להיות כלי מכירה חשוב לאנשי מכירות בכל העולם ואנחנו בגוטקס", אומר ירון סימון, מנהל מערכות המידע בגוטקס, "קיבלנו החלטה אסטרטגית לנצל את הכלים הטכנולוגים החדשים כדי להציג את המוצרים טוב יותר, לייעל את תהליך ההזמנה, ולהביא לסוכנים בשטח את כל הנתונים בלחיצת כפתור אחת".

לדבריו, לאחר בדיקה ממושכת ועמוקה, נבחרה הפלטפורמה של WRNTY, מאחר והיא היחידה שנותנת פתרון מלא הן לסוכני המכירות והן לעבודה מול המפיצים. "אפליקצית ה-iPad  שלWRNTY  היא ללא ספק אחת המובילות בעולם, והיא מנצלת את כל היכולות של ה-iPad כדי לייצר חווית משתמש ברמה שרק ה-iPad יכול לתת".

יוסי רוטלוי מוסיף כיWRNT Y  מבצעת ממשקים אוטומטיים דו כיווניים למערכות ERP  שונות ומגוונות. לחברה ממשקים עובדים מול פריוריטי, SAP, NAVISION, אורן, קומקס,חשבשבת ,תמוז, אופנת תוכנה ועוד. לדבריו, בגוטקס בוצע ממשק למערכת פריוריטי בשיתוף פעולה עם חברת מידעטק, החברה המובילה בישראל ביישום והטמעה של מערכות פריוריטי.

אירועים קרובים