אינטרנט בינת הקימה מערך תקשורת בזיו האפט BDO; ההיקף: 6 מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט התקינה אינטרנט בינת קווי תקשורת מתקדמים מבוססי סיבים אופטיים בפירמת רואי החשבון ● כמו כן הטמיעה החברה מערך טלפוניה רגיל ומערך טלפוניה מבוסס IP, של תדיראן תקשורת, עבור כל עובדי זיו האפט BDO ● בנוסף התקינה אינטרנט בינת גיבוי לקווי התקשורת באמצעות קווי התמסורת במהירות 10 מגה-ביט לשנייה

אינטרנט בינת, מקבוצת רד-בינת, השלימה פרויקט להקמת מערך תקשורת עבור פירמת רואי החשבון זיו האפט BDO. הפרויקט החל לפני ארבעה חודשים והסתיים באחרונה. היקף הפרויקט, לרבות הסכם למשך חמש שנים לתחזוקה ולניהול שוטף של מערך התקשורת בסניפי החברה ובמטה, עומד על 6 מיליון שקלים.

זיו האפט BDO היא חברת רואי החשבון השנייה בגודלה בישראל, ומונה יותר מ-1,100 עובדים. מערך התקשורת החדש יתמוך בעבודה רציפה על גבי מערכות ה-IT והתקשורת של ארבעת סניפי החברה העובדים מרחוק מול השרתים שנמצאים במטה החברה.

במסגרת הפרויקט התקינה אינטרנט בינת קווי תקשורת מתקדמים מבוססי סיבים אופטיים בפס רחב, של 200 מגה-ביט לשנייה – של הוט, סלקום, ובזק. כמו כן הטמיעה החברה מערך טלפוניה רגיל ומערך טלפוניה מבוסס IP, של תדיראן תקשורת, עבור כל עובדי זיו האפט BDO. בנוסף התקינה אינטרנט בינת גיבוי לקווי התקשורת באמצעות קווי התמסורת במהירות 10 מגה-ביט לשנייה, כדי להבטיח פעולה רציפה ומניעת נפילות, והתקינה ציוד תקשורת של סיסקו (Cisco) בפירמת ראיית החשבון.

לדברי איציק בן עזרי, מנמ"ר זיו האפט, "החלטנו לשדרג את מערך התקשורת בפרויקט, כדי לקבל מערכת מתקדמת הכוללת טלפוניה, אינטרנט ותקשורת. הפרויקט יביא לייעול העבודה השוטפת שלנו ולשיפור השירות שלנו ללקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים